Doowtje96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur

Hallo,
Ik heb een factuur gehad dat ik 43.75 moet betalen. Ik had een collega gesproken daar over en die zei dat het geregeld was. Klantnummer *moderator edit: klantnummer verwijderd* het ging over een abonnement die ik had geannuleerd. Ik vraag me af om welk telefoon nummer dat gaat. Ik heb jullie meerder malen geprobeerd te bellen maar krijg jullie niet te pakken.

Met vriendelijke groet,
Dominique Zollinger
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9728Posts
  • 3067Oplossingen
  • 2181Likes
Hoi Doowtje96
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend dat hier vragen over zijn ontstaan maar nog vervelender is dat wij als klanten administratieve dingen niet kunnen oppakken. Omdat je problemen hebt met bellen wil ik je adviseren om dan via Twitter en/of Facebook een privé berichtje te sturen. Daar kunnen ze je ook heel goed helpen namelijk!

In ieder geval succes en hoop dat ze je een prima antwoord kunnen geven want het is niets vervelender dan met vragen te blijven zitten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9728Posts
  • 3067Oplossingen
  • 2181Likes
Hoi Doowtje96
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend dat hier vragen over zijn ontstaan maar nog vervelender is dat wij als klanten administratieve dingen niet kunnen oppakken. Omdat je problemen hebt met bellen wil ik je adviseren om dan via Twitter en/of Facebook een privé berichtje te sturen. Daar kunnen ze je ook heel goed helpen namelijk!

In ieder geval succes en hoop dat ze je een prima antwoord kunnen geven want het is niets vervelender dan met vragen te blijven zitten.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Heb je het nummer nog kunnen achterhalen Doowtje96 via mijn collega's van de klantenservice?
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11344Posts
  • 1712Oplossingen
  • 2141Likes
Omdat er geen geen reacte meer is geplaatst en hiervoor prive gegevens voor nodig zijn, zal ik het topic binnenkort sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone