Doowtje96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb een factuur gehad dat ik 43.75 moet betalen. Ik had een collega gesproken daar over en die zei dat het geregeld was. Klantnummer *moderator edit: klantnummer verwijderd* het ging over een abonnement die ik had geannuleerd. Ik vraag me af om welk telefoon nummer dat gaat. Ik heb jullie meerder malen geprobeerd te bellen maar krijg jullie niet te pakken.

Met vriendelijke groet,
Dominique Zollinger
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Doowtje96
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend dat hier vragen over zijn ontstaan maar nog vervelender is dat wij als klanten administratieve dingen niet kunnen oppakken. Omdat je problemen hebt met bellen wil ik je adviseren om dan via Twitter en/of Facebook een privé berichtje te sturen. Daar kunnen ze je ook heel goed helpen namelijk!

In ieder geval succes en hoop dat ze je een prima antwoord kunnen geven want het is niets vervelender dan met vragen te blijven zitten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Doowtje96
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend dat hier vragen over zijn ontstaan maar nog vervelender is dat wij als klanten administratieve dingen niet kunnen oppakken. Omdat je problemen hebt met bellen wil ik je adviseren om dan via Twitter en/of Facebook een privé berichtje te sturen. Daar kunnen ze je ook heel goed helpen namelijk!

In ieder geval succes en hoop dat ze je een prima antwoord kunnen geven want het is niets vervelender dan met vragen te blijven zitten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het nummer nog kunnen achterhalen Doowtje96 via mijn collega's van de klantenservice?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen geen reacte meer is geplaatst en hiervoor prive gegevens voor nodig zijn, zal ik het topic binnenkort sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic