Scheenaard

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

F1 tickets

Ik heb een s9 besteld en daarbij de f1tickets besteld met de code die ik heb ontvangen.. Ik heb alleen nog geen bevestiging of kaarten ontvangen. Wanneer komen deze?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Scheenaard
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan het best contact opnemen met de klantenservice door ze te bellen of via je My Vodafone via een chat. Daar kunnen ze je meer antwoord geven dan hier op de Community. Mocht je Twitter en/of een Facebook account hebben dan kan je ze ook daar een privé berichtje sturen.

Laat even weten hoe het is afgelopen, dan weten de moderatoren dat je er antwoord op hebt gekregen. Maar je helpt er ook andere klanten mee. Alvast bedankt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Scheenaard
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan het best contact opnemen met de klantenservice door ze te bellen of via je My Vodafone via een chat. Daar kunnen ze je meer antwoord geven dan hier op de Community. Mocht je Twitter en/of een Facebook account hebben dan kan je ze ook daar een privé berichtje sturen.

Laat even weten hoe het is afgelopen, dan weten de moderatoren dat je er antwoord op hebt gekregen. Maar je helpt er ook andere klanten mee. Alvast bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, actie is voorbij
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic