Gène

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

F&f korting

Hoi kan via f&f weer verlengen voor evt jaar icm ziggo.
Nu krijgen vrienden van mij telefonisch bericht dat ze een nog betere korting kunnen krijgen.wil hier dan ook gebruik van maken.
Afdeling heeft aparte naam wat ik helaas niet weet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gène
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja.ze zeiden dat er momenteel geen betere actie is dan wat ik nu heb.bij het zo te laten blijft mijn abonnement als het is

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 12276Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes
Hoi Gène
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Iedereen krijgt een benadering om klant te blijven en dat zal per klant verschillen. Waarom je vrienden een betere korting krijgen dan jij kan ik je niet zeggen. Daar zijn zoveel factoren waardoor anderen misschien net in een ander pakket voor in aanmerking komen dan jij of ik. Eigenlijk zijn dat soort dingen altijd heel lastig en kan je nooit met elkaar vergelijken.

Je kan dus ingaan op de mail doe je ontvangt of anders zelf contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Of ga naar deze pagina en ga direct een chat aan met iemand van de klantenservice, die zitten daar ook voor (er komt rechts onder in beeld vanzelf een pop-up om te kunnen chatten).

Succes en wie weet wat het je kan opleveren 🙂
Gène
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zie geen chat pop up
En vrienden /familie hebben gelijk ziggo abonnementen als ik.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12276Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes
Heb je een pop-up blokker?
Want de pop-up komt gewoon omhoog.

Anders proberen via hier een chat te starten of toch even de klantenservice van Vodafone bellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?
Gène
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja.ze zeiden dat er momenteel geen betere actie is dan wat ik nu heb.bij het zo te laten blijft mijn abonnement als het is
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan is dat inderdaad dat het beste wat je kunt doen, misschien komt er dadelijk een actie voorbij en dan kun je er alsnog gebruik van maken :).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic