Markk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Extra zendmast op Defqon.1

Goedemiddag Vodafone,

Aankomend weekend staat Defqon.1 in Biddinghuizen weer voor de deur en ik ben erg benieuwd (vele met mij die Vodafone hebben en die naar Defqon.1 gaan) of Vodafone zijn of haar zendmast(en) gaat plaatsen?

Ik zou dan ook graag bereikbaar willen zijn aangezien je niet zo makkelijk mensen terug vindt tussen de hoeveelheid mensen die er lopen. Ik heb nu een aantal festivals gehad de afgelopen maanden waar jullie niet actief waren met de masten, ik kan je vertellen dit erg vervelend en onhandig.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Mark
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Nou, de gewenste reactie is nog steeds uitgebleven, maar ondertussen is Defqon ook al voorbij..... We zijn benieuwd hoe het bereik was op het festival Markk! Wil je ons hier toch nog een update over geven?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Markk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk zeg, je gaat dus een weekendje uit je dak 🙂
Je hebt er gelukkig mooi weer bij, dus voldoende drinken :scream:

Of er extra zendmasten komen, geen idee en ik verwacht dat een moderator het hier op de community ook niet zal weten. Misschien dat die het wel kan navragen, dat die het dan weet. Beste wat je kan doen is een prive bericht schrijven via Facebook of Twitter. Uiteraard kan je ook een belletje wagen aan de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten.

Deze mensen zullen er ongetwijfeld meer info over hebben dan wij als klanten onder elkaar. Ik hoop dat ze er voldoende capaciteit hebben voor al die dansende mensen 🙂 Veel plezier!!
Markk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Energieboy,

Bedankt voor je bericht.
Ja dit weekend mogen we weer flink uit ons dak :laughing:
Het is inderdaad super weer (misschien iets te warm maar dat mag de pret niet drukken).

Ik heb al contact gehad met iemand van de chat, echter kon zij en een collega van haar mij ook niets meer vertellen.
Zij gaf aan maak op het forum een artikel aan in de hoop dat iemand je het antwoord kan geven.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Markk wrote:
Zij gaf aan maak op het forum een artikel aan in de hoop dat iemand je het antwoord kan geven.

Ja, lekker makkelijk :sunglasses:
Dan hoop ik dat een moderator je kan helpen, zoals Steven of Sharon
Ik zou het niet weten eigenlijk. Heb begin dit jaar vernomen dat Vodafone wilde stoppen met extra zendmasten plaatsen bij festivals en de eerst volgende festival had dan ook heel veel problemen en daarna vernam ik weer dat ze elk festival op zich zelf gaan bekijken. Verder heb ik er niets meer van gelezen in de media of meer van gehoord.

Dus als er iemand hier dan antwoord zou moeten kunnen geven is het iemand van Vodafone zelf, of een van de moderatoren. Ik hoop dat het lukt om antwoord te krijgen. Warm? Biertje extra of een watertje en dan gewoon weer doorgaan 😉
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Markk.

Dus bij jouw in de regio komt ook een groot festival, ik hoop dat je wel oordopjes draagt met een muziekfilter.
Door alle herrie weet je misschien niet hoelaat de muziek begint en moet je dat even vragen... ??

Voor wat het waard is.

Ik heb ooit gehoord dat de animo voor een dergelijke antenne, bijvoorbeeld een c.o.w. cell on wheels, niet bij elke provider even groot is. We spreken namelijk over erg hoge kosten alleen al om iets dergelijks op te bouwen en te laten werken en dat voor een paar dagen.
Markk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Friesian,

Het is niet echt bij mij in de regio zelf woon ik in Zuid-Holland en het festival is in Flevoland.
Ja heb speciale oordoppen, dit is ook wel nodig hoor :joy:.

Ik begrijp best dat een tijdelijke mast opzetten kosten met zich mee brengt, echter de klant is er de dupe van omdat hij of zij bijna tot niet bereikbaar is. Terwijl de concurrent heeft aangeboden (naar horen zeggen/lezen) om zijn en/of haar zendmast te delen met Vodafone.

Veel festivals zijn al overgestapt met hun pin apparaten en medewerkens omdat zij toch ook hun werk moeten kunnen doen tijdens zo'n weekend. Ik hoop voor Vodafone dat zij hier iets mee willen doen lijkt mij niet dat zij nog meer klanten willen verliezen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb de vraag interne doorgezet. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik het weten Friesian Energieboy Markk
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad Friesian Markk
Markk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven in ieder geval bedankt voor het doorzetten, ik hoop dat het dan maar geregeld is en dat ik morgen en overmorgen gewoon verbinding zal hebben. Fijn weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Nou, de gewenste reactie is nog steeds uitgebleven, maar ondertussen is Defqon ook al voorbij..... We zijn benieuwd hoe het bereik was op het festival Markk! Wil je ons hier toch nog een update over geven?
Markk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemiddag Sharon,

Jammer dat er vanuit Vodafone zelf geen reactie is gekomen.
Echter heb ik het hele weekend goede verbinding gehad waardoor ik geen problemen heb ondervonden☺️. Ik ben tijdens het festival er achter gekomen dat er een vaste zendmast op dat terrein staat dus daar zouden de Vodafone klanten in het vervolg geen last moeten hebben.

In ieder geval erg bedankt voor de moeite en hierbij kan het topic gesloten worden.

groet Mark!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Inderdaad jammer dat we niet op tijd een fatsoenlijk antwoord voor je hadden. Helaas zijn we voor de informatiestroom hierover afhankelijk van andere afdelingen.
Maar goed, fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en er geen problemen waren!
Ik zal het topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic