Andre44

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra's Vodafone Ziggo

Hoi heb sinds 2 week mijn abbonomement verleng bij Vodafone. En kun je bij Ziggo een extra zender pakket gratis erbij krijgen. Maar als ik via my Vodafone naar de ziggo site ga zegt hij dat er een time out plaats vindt. En LAN ik een kwartier niet inloggen??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Andre44
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het duurt maximaal 4 weken voor je door het volledige systeem opgenomen bent en de extra's ontvangt omdat je Vodafone en Ziggo hebt. Dit is ook als je je abonnement weer gaat verlengen, dus dit duurt even. Als je problemen hebt met inloggen bij Ziggo dan verwijs ik je naar de klantenservice van Ziggo en/of de Community van Ziggo. Daar kunnen ze je verder helpen met deze informatie.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Andre44
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het duurt maximaal 4 weken voor je door het volledige systeem opgenomen bent en de extra's ontvangt omdat je Vodafone en Ziggo hebt. Dit is ook als je je abonnement weer gaat verlengen, dus dit duurt even. Als je problemen hebt met inloggen bij Ziggo dan verwijs ik je naar de klantenservice van Ziggo en/of de Community van Ziggo. Daar kunnen ze je verder helpen met deze informatie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic