Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,201Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Wanneer komt WIFI bellen beschikbaar voor Groot Zakelijk klanten? Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, wie weet wanneer Vodafone komt met bellen via WIFI. het vreemde is dat dit al meer dan een jaar beschikbaar is voor klein zakelijke klanten en particulieren, maar dat Vodafone het weiger...

robbby_e door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur betalen Alleen-lezen Opgelost

factuur betalen via creditcard

giresun28 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

28-10-2017 – Limburg en Noord-Brabant – Bellen & sms'en niet mogelijk Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/mwb2s Op dit moment merken we dat klanten problemen kunnen ervaren met het aanmelden op het 2G-netwerk in de provincies Limburg en Noord-Brabant. Hierdoor is er mogelijk geen spraak ...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

PDP Authentication Failure Alleen-lezen Opgelost

Hello, excuse me, for few days already my phone is not able to get online due to the PDP Authentication Failure (as it is written). I tried to reload it and reset network settings. Nothing. Can you su...

Maya-A door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen reclame SMS graag! Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg zo nu en dan een reclame SMS van Vodafone. Geen idee waar ze de brutale moed vandaan halen om midden in ee nvergadering mijn telefoon af te laten gaan voor idiote onzin waar ik niet om heb ge...

factuur via email Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag onze zakelijke factuur via email willen ontvangen maar krijg dit niet voor elkaar.Hoe kan ik dit regelen?

saskiaAM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google Play e-tickets Albert Heijn Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Albert Heijn verkoopt ook e-tickets van google play!https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/search/?q=google+play

Overstappen naar andere Provider Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben nu al een poosje bezig om overstappen naar een andere provider maar Vodafone gooit steeds roet in het eten. Eerst kon ik niet verlengen bij jullie waardoor ik de keus heb gemaakt om over ...

LG K10 Alleen-lezen Onopgelost

verkopen jullie een LG K10 black (2017) ook? ik zie hem nergens in uw webshop.

Naam klanten nummer veranderen Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik ben sinds vandaag klant bij vodafone.Nu heb ik 2 abbonementen met 2 verschillende klanten nummers.Nu wil ik graag bij 1 van de klanten nummers een andere naam neer zetten.Dit omdat het een ab...

Kidsco door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PUK-code aanvragen zonder MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoihoi,Gisteravond was ik zo stom om mijn pincode 3x verkeerd in te toetsen. Ik had geen MyVodafone, dus heb ik rondgezocht hoe ik het snelst mijn PUK-code kon vinden.Ik kwam een site tegen waar per p...

Liloe door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik wil graag een tweede simkaart met eigen nummer. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn man zat tot nu toe bij Simpel.nl. Maar wil ook graag bij.Vodafone komen. Hij heeft al een goede telefoon.Kan dit bij mijn abonnement uitgebreid worden? Of moeten we hier echt een compleet nieuw a...

Nep factuur Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag een nep factuur gekregen (€39,20) onder de naam van Vodafone, gelijk blokkeren deze afzender.

Tonie72 door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik vroeg mij af, als ik mijn abonnement wil verlengen met een Sim only, Hoelang van te voren kan dit dan ? Ik heb nu een duur abonnement omdat ik een iPhone 6 wilde echter ik gebruik bellen/smse...

Denisevdk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Next Alleen-lezen Onopgelost

Hi forum, Ik heb het Forum afgestruind en er wordt vrij weinig gezegd over de werkwijze van "Next". Eén gebruiker heeft begin dit jaar hetzelfde meegemaakt, als ik nu: ik wacht al twee weken op een be...

Registration with wrong credentials Alleen-lezen Onopgelost

Good afternoon,I have registred with wrong email credentials, so I cannot get confirmation link to my account. I would like to set my account to my actual adress, which is *moderator edit: e-mailadres...

Anton1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krassen S7-edge door ClearView cover ? Alleen-lezen Onopgelost

Lezers, Vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat er aan de rechterzeide (edge) allemaal vlekjes en vage plekjes zitten. Goed proberen te poetsen echter blijf je het zien. Ik ben van plan om binnenkort ...

swen91 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

opladen iphone gaat slecht na update Alleen-lezen Onopgelost

onlangs heb ik 2 updates geïnstalleerd en na die updates gaat het opladen van mijn iphone7 opeens heel slecht. Soms laad deze wel op, soms niet... dit geldt voor opladen via stopcontact, via laptop en...

macy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzameltopic: Abonnement wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al DIK 3maanden bezig om naar jullie over te staple. (Heb al 10keer gebelt ect. nu kom EINDELIJK die vent met mijn sim kaart bergen ect. en krijg ik heb NIET MEE omdat JULLIE mijn gegeven die i...

Daan349 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alle inkomende oproepen prive Alleen-lezen Onopgelost

Hi! Sinds een update op mijn S7 komen al mijn oproepen privé binnen. Heb naar mijn idee alles instellingen al geprobeerd maar kom er niet uit. Ik las eerder dat het ook een probleem kan zijn vanuit de...

Marloes11 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen