Carlijnmetvraag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra internet bundel

Ik heb een oud abonnement (van december 2013) en wil een extra internetbundel kopen voor de rest van de maand (300 of 400 mb). Kan dit voor 1 maand? Bij de info staat alleen dat deze extra blox automatisch verlengd worden, maar dat wil ik niet.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
@Carlijnmetvraag,

Je hebt maandelijkse bundels die dus doorlopen en eenmalige bundels. Zowel met 100 MB, 400MB 1GB etc.
Vanuit hier kan ik niet zien welke mogelijk zijn bij jouw aangezien ik niet weet welk abonnement je hebt.
Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je hierin adviseren en ook meteen aansluiten voor je.
Vanuit hier kunnen we niet in de systemen.
Je zou het ook eens kunnen proberen via de website van me Vodafone
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Carlijnmetvraag

Bij de BloX staat meestal een uitleg waarin vermeld staat bij welke abonnementen de bundel wel of niet kunnen. Bij de eenmalige BloX zie ik bijvoorbeeld:

    Je kunt deze bundels activeren bij Red of Smart abonnementen die zijn aangesloten na 7 april 2014.
Bij de maandelijkse BloX staat:

    Je kunt deze bundels activeren bij Red of Smart abonnementen die zijn aangesloten na 7 april 2014.
Als jouw abonnement dus uit 2013 komt kun je deze BloX helaas niet activeren. Je kunt dan wel in je My Vodafone account kijken welke BloX er wel kunnen bij jouw abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic