Hoi
johandegenkamp Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Hoe het komt en waarom je zoon een abonnement heeft, heb ik geen idee van. Er zijn al enkele topics geopend van mensen die dit zelfde hebben meegemaakt. Als eerst moet je je nu direct afmelden op de volgende website: www.payinfo.nl
Daarna kan je bij Vodafone een aanvraag indienen om geld terug te vragen. Ga er vanuit dat je niet vanaf januari terug krijgt. Vodafone heeft een coulance regeling maar zo ver zullen ze niet gaan. Overigens is het niet zeker of en wat de coulance zou kunnen zijn. Daar ga ik niet over, dit is aan Vodafone.
Maar goed, schrijf je dus eerst uit op www.payinfo.nl en daar zorg je dat alle abonnementen gestopt worden. Daarna bezoek je deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...Kies op deze pagina: betaalde diensten stopzetten
Volg de verdere info op deze pagina.
Succes in ieder geval en mochten er nog vragen zijn dan kan je deze hier stellen. Inhoudelijke vragen kan ik je niet meer helpen, daar moet je voor bij de
klantenservice van Vodafone zijn.