Famvandijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra databundel ivm ziggo internet problemen

Hallo, wij hebben een aantal dagen problemen met onze Ziggo internet aansluiting. Hierdoor verbruiken wij veel meer data op onze Red together bundel. Graag zouden wij extra data toegevoegd krijgen t.b.v. mobielinternet gebruik. Kan dit kosteloos toegevoegd kunnen worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Famvandijk, welkom hier!

Een hele terechte vraag! Ik zie inderdaad terug dat er problemen zijn met jouw internetverbinding bij Ziggo. Op iedere aansluiting van jouw Red Together abonnement heb ik dan ook een back-up bundel aangezet. Deze bundel blijft 15 dagen geldig, tenzij deze eerder verbruikt is. Je krijgt hier zo nog een SMS bericht over 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12346Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Eigenlijk zou je op de commumity van Ziggo dit moeten vragen. Bij hun heb je een probleem en Ziggo moet dan aangeven of het mogelijk is om Vodafone data te gebruiken. Nu zijn er hier medewerkers van Vodafone, die ook bij Ziggo aan het werk zijn en die zouden kunnen mee kijken. 

Heb nog even een dag geduld en anders dan op de Ziggo Community je bericht nog erens plaatsen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Famvandijk, welkom hier!

Een hele terechte vraag! Ik zie inderdaad terug dat er problemen zijn met jouw internetverbinding bij Ziggo. Op iedere aansluiting van jouw Red Together abonnement heb ik dan ook een back-up bundel aangezet. Deze bundel blijft 15 dagen geldig, tenzij deze eerder verbruikt is. Je krijgt hier zo nog een SMS bericht over 🙂

Famvandijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de snelle actie. We hebben inderdaad de sms ontvangen, maar klopt het dat we de extra backup bundel niet zien in de Vodafone app ‘red together’ bundel?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Dat klopt inderdaad @Famvandijk. Dit omdat het geen reguliere bundel is. Om die reden heb ik ook bij iedere aansluiting binnen de Red Together groep deze back-up bundel van 100GB aangezet. Je kan de data van deze bundels dus niet verdelen binnen de Red Together groep. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic