hfranklin111

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra data with ziggo

We signed up to ziggo internet and part of our package states I would get double data on my vodaphone monthly subscription.  Please can you tell me when this will start or how I can chase it up?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @hfranklin111 
Welcome to the customers help customers Community of Vodafone.

You will receive extra data and a discount on your Vodafone subscription when Vodafone and Ziggo have checked your details and they are the same for both companies.

This can take 1 to 2 weeks and you will receive a text message or you will see it in your My Vodafone app. Usually it is arranged within 1 week, but this all happens automatically. So you will have to wait patiently. You can, as soon as it is arranged, choose an extra TV package in your My Ziggo. That is also an extra, but from Ziggo (oh yes, and also the Safe Online security from Ziggo)

More info:
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras


En aan @BEUS, ik ga er vanuit dat je dezelfde persoon bent. Zo niet, dit is niet iets wat je kan uitbreiden, mensen krijgen dit gewoon gratis.  Extra data en korting op je abonnement bij Vodafone krijg je wanneer Vodafone en Ziggo je gegevens hebben gecontroleerd en deze hetzelfde zijn bij beide bedrijven. 

Dit kan 1 tot 2 weken in beslag nemen en krijg je een sms of je ziet het in je My Vodafone app. Meestal is het binnen 1 week wel geregeld, maar dit gaat allemaal vanzelf. Je zal dus nog even geduldig moeten wachten. Je kan dan ook, zodra het is geregeld, in je Mijn Ziggo een extra TV pakket kiezen. Dat is dan ook weer een extra, maar dan vanuit Ziggo (oh ja, en ook nog de Safe Online beveiliging van Ziggo)

Meer info: 
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras

Bekijk in context

2 Reacties 2
BEUS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kon uitbreiden en gratis las ik eerder?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @hfranklin111 
Welcome to the customers help customers Community of Vodafone.

You will receive extra data and a discount on your Vodafone subscription when Vodafone and Ziggo have checked your details and they are the same for both companies.

This can take 1 to 2 weeks and you will receive a text message or you will see it in your My Vodafone app. Usually it is arranged within 1 week, but this all happens automatically. So you will have to wait patiently. You can, as soon as it is arranged, choose an extra TV package in your My Ziggo. That is also an extra, but from Ziggo (oh yes, and also the Safe Online security from Ziggo)

More info:
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras


En aan @BEUS, ik ga er vanuit dat je dezelfde persoon bent. Zo niet, dit is niet iets wat je kan uitbreiden, mensen krijgen dit gewoon gratis.  Extra data en korting op je abonnement bij Vodafone krijg je wanneer Vodafone en Ziggo je gegevens hebben gecontroleerd en deze hetzelfde zijn bij beide bedrijven. 

Dit kan 1 tot 2 weken in beslag nemen en krijg je een sms of je ziet het in je My Vodafone app. Meestal is het binnen 1 week wel geregeld, maar dit gaat allemaal vanzelf. Je zal dus nog even geduldig moeten wachten. Je kan dan ook, zodra het is geregeld, in je Mijn Ziggo een extra TV pakket kiezen. Dat is dan ook weer een extra, maar dan vanuit Ziggo (oh ja, en ook nog de Safe Online beveiliging van Ziggo)

Meer info: 
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic