Robertovino

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra data sinds maart

Goedemorgen,

mijn zoon, dochter en ik hebben alle drie een abonnement bij jullie, mijn dochter en ik krijgen vanaf vandaag tot aan 20GB internet en mijn zoon houd maar 6GB. Wat is de rede dat bij hem het niet wordt aangevuld terwijl wij hetzelfde abonnement hebben ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Robertovino 

Het aanpassen van abonnementen gebeurt in batches en is een automatisch proces. Hierdoor kan het zijn, dat de een wel al meer data heeft dan de ander. In de komende periode wordt hij vanzelf aangepast en ontvangt jouw zoon hier een sms of e-mail over als het zo ver is.

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Robertovino 

Het aanpassen van abonnementen gebeurt in batches en is een automatisch proces. Hierdoor kan het zijn, dat de een wel al meer data heeft dan de ander. In de komende periode wordt hij vanzelf aangepast en ontvangt jouw zoon hier een sms of e-mail over als het zo ver is.

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Robertovino 
Ik had altijd 160GB en nu 200GB dus ik verwacht dat mijn abonnement straks 200GB zal worden. Net zoals de verhoging als bij jullie van 6 naar 20 (wel een grote stap overigens). 

Misschien gaat dit bij jullie ook zo en loopt dit niet helemaal gelijk. Ik zou gewoon nog even een dag of twee afwachten en kijken wat die dan heeft. Mocht het dan nog steeds anders zijn, dan zou ik hier nog een reactie in de topic zetten. 

Er zijn Vodafone Community medewerkers aanwezig dit je beter kunnen uitleggen en die zullen je ook nog een antwoord geven. Fijne zondag!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Ja, dat zei ik dus ook, maar dan met extra veel tekst. Hahahaha bedankt @Steven 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zoals ik al zei wordt dit in batches gedaan..... hier kunnen meer dagen tussen zitten dan 2? @Energieboy 

 

gogol

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven En wanneer zijn die extra data zichtbaar in de app en op “My Vodafone”, want nu nog niet zichtbaar terwijl SMS vorige week ontvangen is?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Normaal gesproken zie je de extra dat binnen 48 uur op My Vodafone @gogol na de datum in de sms of e-mail.

Wilcovanelten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren in de winkel geweest en de beste man legde mij uit dat de overzetting in fases gebeurt omdat anders het systeem kan gaan crachen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Wilcovanelten wrote:

Gisteren in de winkel geweest en de beste man legde mij uit dat de overzetting in fases gebeurt omdat anders het systeem kan gaan crachen

Dat klopt, maar dit heeft Steven, 3 antwoorden boven die van jezelf ook al geschreven: 
Zoals ik al zei wordt dit in batches gedaan.…

En als beste antwoord gaf hij ook al aan:
Het aanpassen van abonnementen gebeurt in batches en is een automatisch proces.
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zie je inmiddels de extra data al terug @Wilcovanelten?

Wilcovanelten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt sinds deze dinsdag 20 gb 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Wilcovanelten wrote:

Klopt sinds deze dinsdag 20 gb 

 

Mooi, veel plezier 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic