Robertovino
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra data sinds maart

Goedemorgen,

mijn zoon, dochter en ik hebben alle drie een abonnement bij jullie, mijn dochter en ik krijgen vanaf vandaag tot aan 20GB internet en mijn zoon houd maar 6GB. Wat is de rede dat bij hem het niet wordt aangevuld terwijl wij hetzelfde abonnement hebben ? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes

Hoi @Robertovino 

Het aanpassen van abonnementen gebeurt in batches en is een automatisch proces. Hierdoor kan het zijn, dat de een wel al meer data heeft dan de ander. In de komende periode wordt hij vanzelf aangepast en ontvangt jouw zoon hier een sms of e-mail over als het zo ver is.

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes

Hoi @Robertovino 

Het aanpassen van abonnementen gebeurt in batches en is een automatisch proces. Hierdoor kan het zijn, dat de een wel al meer data heeft dan de ander. In de komende periode wordt hij vanzelf aangepast en ontvangt jouw zoon hier een sms of e-mail over als het zo ver is.

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9295Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes

Hoi @Robertovino 
Ik had altijd 160GB en nu 200GB dus ik verwacht dat mijn abonnement straks 200GB zal worden. Net zoals de verhoging als bij jullie van 6 naar 20 (wel een grote stap overigens). 

Misschien gaat dit bij jullie ook zo en loopt dit niet helemaal gelijk. Ik zou gewoon nog even een dag of twee afwachten en kijken wat die dan heeft. Mocht het dan nog steeds anders zijn, dan zou ik hier nog een reactie in de topic zetten. 

Er zijn Vodafone Community medewerkers aanwezig dit je beter kunnen uitleggen en die zullen je ook nog een antwoord geven. Fijne zondag!

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9295Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes

Ja, dat zei ik dus ook, maar dan met extra veel tekst. Hahahaha bedankt @Steven 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes

Zoals ik al zei wordt dit in batches gedaan..... hier kunnen meer dagen tussen zitten dan 2? @Energieboy 

 

gogol
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven En wanneer zijn die extra data zichtbaar in de app en op “My Vodafone”, want nu nog niet zichtbaar terwijl SMS vorige week ontvangen is?

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes

Normaal gesproken zie je de extra dat binnen 48 uur op My Vodafone @gogol na de datum in de sms of e-mail.

Wilcovanelten
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren in de winkel geweest en de beste man legde mij uit dat de overzetting in fases gebeurt omdat anders het systeem kan gaan crachen

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9295Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes
Wilcovanelten wrote:

Gisteren in de winkel geweest en de beste man legde mij uit dat de overzetting in fases gebeurt omdat anders het systeem kan gaan crachen

Dat klopt, maar dit heeft Steven, 3 antwoorden boven die van jezelf ook al geschreven: 
Zoals ik al zei wordt dit in batches gedaan.…

En als beste antwoord gaf hij ook al aan:
Het aanpassen van abonnementen gebeurt in batches en is een automatisch proces.
 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes

Zie je inmiddels de extra data al terug @Wilcovanelten?

Wilcovanelten
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt sinds deze dinsdag 20 gb 

 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9295Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes
Wilcovanelten wrote:

Klopt sinds deze dinsdag 20 gb 

 

Mooi, veel plezier 🙂

Uitgelicht topic