Murcielaygo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

in/uitschakelen nummerherkenning werkt niet

Ik loop tegen een probleem aan met in/uitschakelen van nummerherkenning; op een iPhone met iOS 13 is de schakelaar groen, maar ook “grayed out”, dus niet te bedienen.

Ondanks de “groene status” komen alle nummers binnen als Anoniem, OOK als ze zeker caller ID mee sturen.

Wanneer we 1333-1 proberen zegt de computer dat de dienst niet beschikbaar is.

 

Ik heb SIM gewisseld met een andere iPhone; het probleem verhuist mee. Het probleem ligt dus bij het abo. Moet ik dit zoeken in de fysieke SIM, of zou VF aan de netwerk-zijde iets kunnen instellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Murcielaygo 

Ik kijk graag voor je na of bij ons alles correct staat.
Bij ons kunnen we de optie Nummerweergave uitgaande gesprekken en Nummerweergave inkomende gesprekken in en uitschakelen.
Kun je mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht te klikken?
Graag ontvang ik de volgende gegevens voor de verificatie: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Groet,
Steven

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Murcielaygo 
Jeetje, dat is vervelend. Heb je ook een ander kaartje in je eigen toestel gehad en had die er ook last van?  Als je denkt dat het aan de simkaart ligt, ga dan even langs een Vodafone winkel en dan kunnen ze je kaart omwisselen. Misschien is de kaart wat aan de oude kant? Als het dat niet is dan kunnen ze daar ook gelijk voor je in het netwerk kijken.

Dit zou ik zeker zo doen, dat gaat het snelste. Of je zou moeten wachten op een medewerker van Vodafone en dat die kijkt wat er aan de hand is en/of een reset voor je uitvoert. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Murcielaygo 

Ik kijk graag voor je na of bij ons alles correct staat.
Bij ons kunnen we de optie Nummerweergave uitgaande gesprekken en Nummerweergave inkomende gesprekken in en uitschakelen.
Kun je mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht te klikken?
Graag ontvang ik de volgende gegevens voor de verificatie: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Groet,
Steven

Murcielaygo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy het probleem kwam niet voor op het toestel met andere SIM. Toestel is dus uitgesloten.

 

@Steven ik kom hier op terug; omdat het een zakelijk toestel betreft (ik ben niet de abo-houder, dat is mijn werk, ik ben ook niet de gebruiker, maar soort van vraagbaak binnen onze organisatie) moet ik even die gegevens opvragen.

 

in ieder geval vast bedankt voor de reacties!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Murcielaygo in dat geval moet de contactpersoon van het bedrijf contact opnemen met ons. Dit mag via hier of een van de andere kanalen. Mocht het via hier gaan, dan kan de contactpersoon mij een bericht sturen met de volgende gegevens: Bedrijfsnaam, voor en achternaam, klantnummer, laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer en adres en postcode. 

Ik zal het topic voor nu sluiten. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic