@121257 Onze systemen worden héél streng gecontroleerd dus ik kan je verzekeren dat er geen verbruik te zien zou zijn als het verbruik ook niet plaatsvindt. De issues die een tijd hebben gespeeld hadden niets te maken met de hoogte van het verbruik, maar met het feit dat waarschuwings-sms'jes niet altijd op tijd werden verstuurd. Hierdoor gingen klanten ongemerkt over hun bundel. Het verbruik is echter altijd correct geweest en daar hebben ook geen fouten in plaatsgevonden. Zo brengen we namelijk ook niet zomaar telefoontjes of sms'jes in rekening, dus ik vind het gek dat mensen denken dat dat met dataverbruik wel gebeurt.
Als er verbruik op de rekening is te zien dan betekent dat, dat er op de een of andere manier een verbinding heeft plaatsgevonden. Er is dan contact geweest met het mobiele (data)netwerk van Vodafone. Hoe dat is gebeurd, dat kunnen wij niet vaststellen aangezien we dat in verband met privacywetgevingen niet kunnen en mogen zien. Zo mogen wij bijvoorbeeld ook niet de inhoud van je sms'jes lezen en de inhoud van je gesprekken meeluisteren.