Opgelost! Ga naar oplossing.
lievemandie schreef:Iris75 schreef:
Zal Apple daar al van af weten @Iris75 had jij en ik geen iPhone X ???????? en...geen goedkope spullen hihihihi
Wahhahah ..... dat is een goeie. ..... lievemandie ....
maar even zonder dolle ik bedoelde jou niet persoonlijk hè ????
maar ik moet altijd lachen als je de beelden ziet van al die groepen azitten etc met hun camera’s, iPads en telefoons. En al die selfiestocken
Iris75 schreef:lievemandie schreef:Ik ga is wel eens terug naar Hong Kong. Dan ga ik naar Victoria Peak, (skyline van HK), zie ik al die Chinezen met de iPad fotos maken..ik werk in een bekend merk winkel, zie ik die Chinezen met die iPhones en iPad binnen komen en fotos maken ????Iris75 schreef:
Zal Apple daar al van af weten @Iris75 had jij en ik geen iPhone X ???????? en...geen goedkope spullen hihihihi
Wahhahah ..... dat is een goeie. ..... @lievemandie ....
maar ik moet altijd lachen als je de beelden ziet van al die groepen azitten etc met hun camera’s, iPads en telefoons. En al die selfiestocken
lievemandie schreef:Iris75 schreef:lievemandie schreef:Ik ga is wel eens terug naar Hong Kong. Dan ga ik naar Victoria Peak, (skyline van HK), zie ik al die Chinezen met de iPad fotos maken..ik werk in een bekend merk winkel, zie ik die Chinezen met die iPhones en iPad binnen komen en fotos maken ????Iris75 schreef:
Wahhahah ..... dat is een goeie. ..... @lievemandie ....
lievemandie ... En dan moet je nagaan dat ik de camera’s op de iPad echt niet super vind. Dus eerlijk gezegd begrijp ik ze echt niet .. en wees eerlijk, het is toch geen gezicht ????????????
Iris75 schreef:lievemandie schreef:Iris75 schreef:lievemandie schreef:Zeker geen gezicht hahahaha!Iris75 schreef:
Wahhahah ..... dat is een goeie. ..... @lievemandie ... En dan moet je nagaan dat ik de camera’s op de iPad echt niet super vind. Dus eerlijk gezegd begrijp ik ze echt niet .. en wees eerlijk, het is toch geen gezicht ????????????
Polken65 schreef:
Leuke telefoon iphone x 9 november geleverd alles werkt perfect tot afgelopen vijdag blijft in opstart modus
niemand kon helpen mederwerkers vodafone niet ook niet via itunes
toestel wegebracht via applestore wordt toestel opgestuurd lekker balen 7 dagen plezier gehad.
ps de zwarte lak laag gaat heel gemakkelijk los van het toestel.
Mast schreef:Wie weet deze week Mast ....
Goh wat zou ik hier toch graag lkkr mee willen praten over de X????????????
Ruud001 schreef:Gebruik je hem veel dan op de dag Ruud001? .. want ik vind juist wel dat die langer “vol” blijft. Maar mijn oude iPhone is een 5S ????????????
Heb de X nou een paar dagen en het enige wat ik ern iet mooi aan vindt is de accu duur.
Ik haal echt geen hele dag zonder bij te laden. Misschien ook nieuwigheid... Maar toch.
Rickkozijo schreef:Rickkozijo Is het al gelukt? ....
ik ben nog bezig met mijn X aan het instellen maar hoe zat het ook alweer met alle gegevens overzetten als je de oude iphone en de X naast elkaar legt,
ik weet dat het ieder geval min. IOS 11 moet zijn:D
Rickkozijo schreef:Foto’s overzetten. ?doet die dat niet via je iCloud dan? Rickkozijo
@Iris75 bijna alles gelukt met overzetten maar zit nog beetje te klungelen met foto's overzetten
heb jij nog snelle tips???:D:D
Ruud001 schreef:Ja dan zal je het wel merken qua accu Ruud001 ... maar ik moet ook zeggen dat sinds IOS11 ik de accu zo wie zo al sneller leeg vond gaan. Maar dat was mijn ervaring op de 5S (die ik dus nog had)
@Iris75 Ja, gebruik hem veel op werk voor e-mail en apps. Kom van de 7 plus en die heeft gewoon een grotere accu.
Maar vind hem er super mooi uitzien. En werkt enorm snel. Alleen het scherm formaat valt me een beetje tegen. Het formaat dan. Maar ook dat is wennen. Wel mooi dat het toestel zelf niet zo groot is. Past weer normaal in een broekzak. Wordt vervolgd.
Ruud001 schreef:???????? .... nou dan ga ik het hier wel weer volgen Ruud001 ... hopelijk heeft VF er nu een beetje van geleerd.
@Iris75. Als dat zo is, denk ik het wel en gaat deze op marktplaats. Haha.
Mee zien wel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.