Bjarnevk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Erg onbetrouwbare e-mail ontvangen van vodafone.onlineactivatie@dynafix.com

Geachte heer/mevrouw, Onlangs plaatste u een bestelling bij Vodafone met nummerbehoud.Om het nummerbehoud aan te vragen hebben wij nog aanvullende gegevens/informatie van u nodig. Dit betreft: - Graag ontvangen wij het gehele simnummer zoals vermeld op de achterkant van uw simkaart, deze bestaat uit 893116 + 13 cijfers. U kunt de gevraagde gegevens op de volgende manier aan ons verstrekken:U kunt contact met ons opnemen via vodafone@onlineactivatie.nl of ons telefonisch bereiken via 034 – 846 28 01. Wij zijn het best bereikbaar op werkdagen van 09:00 – 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 – 16:00 uur. Zodra wij deze gegevens van u hebben ontvangen, zullen wij uw bestelling verder in behandeling nemen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten,Best regards, Customer Care Representativevisit our website: www.dynalogic.eu Dynalogic Personalized LogisticsIndustrialpark "Polanen"Kattegat 10-123446 CL WOERDENThe NetherlandsMessages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the DynaGroup B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

Ten eerste. Ik zie geen@vodafone.nl daarom vertrouw ik het totaal niet. Dynafix 5 seconde op hun website gezeten en zie niet dat vodafone daar iets te maken heeft. Of een partner is van vodafone.

Ten tweede. Ze vragen mij naar een ander adres te e-mailen vodafone@onlineactivatie.nl. Onlineactivatie.nl bekeken en krijg je een 404 foutmelding. Dus vertrouw ik het echt niet.

Ten derde. Staat er geen persoon bij.

Als vodafone zo zaken doet dan snap ik het niet. Ik ga geen gevoelige informatie sturen naar een e-mail address wat niet van@vodafone.nl komt. Dan kunnen ze het vergeten. Bellen doe ik zoiezo niet. Dus is er een @Vodafone e-mail address die u mij kunt geven?

Met vriendelijke groet,
Bjarne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo @Bjarnevk ik heb al reactie. Zoals verwacht is de mail opzich legitiem. Dynagroup is één van onze partners bij het aansluiten en leveren van nieuwe abonnementen. Het verzoek is ook in dat kader logisch, zij verzorgen in samenwerking met ons voor bepaalde types bestellingen het nummerbehoud. Echter had de mail niet op deze manier verzonden moeten worden, maar duidelijk herkenbaar als zijnde afkomstig van ons.

Je kunt dus met een gerust hart reageren op de mail. Sorry dat hij op de verkeerde manier is verzonden. Dat wordt al intern met onze partner opgepakt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Klik hier voor de Mail van Vodafone.
En heb je ook wat besteld bij Vodafone?

En Vodafone Moderator kan dit bericht beter beoordelen, het E-Mail adres is wel erg raar dat Dynafix ineens erin staat vermeld.

Ik wens je wel alvast succes!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Bjarnevk, opzich is dit een normaal verzoek, maar ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet precies weet hoe deze mails er uit zien en door welke afdeling of partner ze verstuurd worden.
Dat heb ik direct voor je nagevraagd, zodra ik dat weet laat ik het weten!

Los daarvan ben ik het met je eens dat, ook als deze mail legitiem is, hij niet erg elegant is. Ook daarvan heb ik intern al een melding gemaakt, bedankt dat je dit onder de aandacht brengt!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo @Bjarnevk ik heb al reactie. Zoals verwacht is de mail opzich legitiem. Dynagroup is één van onze partners bij het aansluiten en leveren van nieuwe abonnementen. Het verzoek is ook in dat kader logisch, zij verzorgen in samenwerking met ons voor bepaalde types bestellingen het nummerbehoud. Echter had de mail niet op deze manier verzonden moeten worden, maar duidelijk herkenbaar als zijnde afkomstig van ons.

Je kunt dus met een gerust hart reageren op de mail. Sorry dat hij op de verkeerde manier is verzonden. Dat wordt al intern met onze partner opgepakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic