Mijn bereik is super slecht zowel in huis als rondom mijn huis, werk en in sommige andere steden.
Nu is mijn abo net een paar dagen oud. 11-4-2013.
Ik heb al paar keer gebeld over mijn probleem en heb al een formulier in gevult en zelfs al een mail gestuurd.
Mensen aan de telefoon vertellen mij meneer we kunnen niks voor u doen.
antwoord op me email nooit gehad
antwoord op me formulier is afgewezen.
Dus ik beteel 780 voor een heel jaar om slecht bereik te hebben.
Dit houd dus in dat ik een heel jaar buiten mag staan als ik word gebeld, aangezien mijn bereik vaak wegvalt.
Even leuk op internet kijken in huis, word hem ook niet aangezien alles langzaam gaat.
Dit heb ik allemaal sinds ik ben overgestapt van Hi naar Vodafone.
Bij hi had ik super bereik, natuurlijk af en toe zijn momenten.
Na al dat bellen dat ze mij niet kunnen vertellen wat de het juiste bereik is in mijn regio aangezien er nog geen testen waren gedaan. maar wel in een brief kunnen laten weten dat mijn bereik in mijn gebied goed is.
Erg knap en tegenstrijdig.
Ik blijf elke week bellen tot er een oplossing komt en blijf elke week een retourformulier invullen tot er een oplossing komt.
Want dit is schandalig hoe hier met mij als klant word omgegaan.
U heeft een abo van ons dus dikke vinger en zoek het zelf maar uit.
Geen korting en ook geen contract ontbinding.
Hoe maak je goeie mond op mond reclame