Beste helpdesk,
Sinds enkele dagen krijg ik bij inloggen in de app de melding dat er iets stuk is. Voorheen heeft de app gewoon gewerkt. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar er is nog steeds geen verbetering. Graag jullie hulp om dit op te lossen.
Alvast bedankt,
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Marielleke Wil je het eens via de browser proberen? Zowel het registreren als het uitbreiden?
ik heb hetzelfde probleem
sinds 2 dagen zit ik bij vodafone en kan niet inloggen in de app
op vodafone.nl geen probleem
heb de app al 10x opnieuw geinstaleerd
sinds 07-08-2023
ios kan niet hoger dan 15.7.8 op iphone 6s dus ja is up to date
en app al meer dan 10x verwijderd en 50x proberen te inloggen
Ho @johnzwarts
Je hebt nu al op meerdere plekken je probleem geplaatst. Laten we het aub alleen bij je eigen topic houden. Anders krijgen de mensen van Vodafone overal berichten binnen en eigenlijk allemaal met dezelfde vraag, die je hebt.
Laten we het even bij je eigen topic houden aub. Daar zal iemand van Vodafone je antwoord geven!
hallo energyboy
okee doe ik
Hi @Marielleke, goedemorgen en welkom hier.
Super onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt bij het inloggen in de My Vodafone App. We zien hier meerdere meldingen over voorbij komen en hebben hiervoor ook een ticket laten loggen. Onze oplospartij zoekt voorbeelden.
Klopt het dat je wel zonder problemen kan inloggen in My Vodafone in de browser? Zo ja, dan zet ik je voorbeeld graag door naar onze oplospartij. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met al jouw gegevens en onder 'Persoonlijke Informatie' de volgende informatie invullen?
Toesteltype:
softwareversie:
Laat je weten wanneer dit is ingevuld? Dan zet ik het door.
Hoi Cecilia,
Nee ik kan ook niet via de browser inloggen, dan krijg ik de melding dat ik inlog met mijn Ziggo. En als ik deze twee probeer te koppelen krijg ik de melding dat dat niet lukt.
Ik ben in het buitenland en kan nu niet zien hoeveel mb ik nog heb. Is dus heel vervelend dat ik niet in de app kan.
data staatgeen blokade op voor in het buitenland ?
je moet dacht ik wel 2 verschillende emails gebruiken
Ik wil niet vervelend zijn @johnzwarts
Maar als je iets niet zeker weet, laat het dan voor wat het is. Leuk dat je zo actief bent maar help alleen als je een antwoord hebt.
@Marielleke ''Nee ik kan ook niet via de browser inloggen, dan krijg ik de melding dat ik inlog met mijn Ziggo. En als ik deze twee probeer te koppelen krijg ik de melding dat dat niet lukt.''
Dit lijkt op een ander probleem. Met jouw hotmail e-mailadres is alleen een Mijn Ziggo account geregistreerd. Dat verklaart ook de melding die je krijgt te zien. Als ik jouw mobiele nummer controleer dan is hier geen My Vodafone account mee geregistreerd. Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk:
1. Registeren voor My Vodafone met een ander emailadres, dan welke in gebruik is voor Mijn Ziggo
2. Of; Inloggen in Mijn Ziggo en daar jouw account uitbreiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Je hebt dan 1 account voor beide omgevingen.
Hoi Cecilia,
Ik heb beide opties geprobeerd. Ik heb met een ander mailadres ingelogd en krijg dan na het invoeren van de smscode dezelfde melding dat er iets stuk is.
Ook heb ik via mijn Ziggo geprobeerd om de accounts te koppelen. Hierbij krijg ik de volgende melding (zie screenshot)
@Marielleke Wil je het eens via de browser proberen? Zowel het registreren als het uitbreiden?
Bedankt Cecilia, het is gelukt!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.