Morkovich

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er is iets misgegaan op deze pagina

Sinds het onderhoud van afgelopen weekend krijg ik na het inloggen de melding: Er is iets misgegaan op deze pagina
We gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens.

Ingelogd via https://www.vodafone.nl/my/?icmp=my-red-bar (zakelijke klant)
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Als het nummer is overgezet naar het nieuwe systeem dan log je voortaan in bij particulier. Het kan zijn dat je tevens een nieuw account aan moet maken. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je hierbij helpen.
Morkovich
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de afgelopen 3 dagen 6 keer gebeld. Eerst lang in de wacht en vervolgens helemaal niets. Ik heb 13 nummers en kon prima inloggen bij vodafone.nl/my. Klik je op zakelijk en dan op 'inloggen bij my' dan krijg je het oude systeem.

Het gaat dus om de reguliere 'my' zoals deze vorige week nog prima werkte. Na het inloggen komt de foutmelding, het lijkt mij dus een probleem in mijn account/profiel.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om daarover contact op te nemen met de klantenservice. De afgelopen dagen zijn er inderdaad problemen geweest met my vodafone.
ejl888

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij werkt MyVodafone ook niet 😞 Zakelijke klant. Zoveelste probleem met jullie systemen. Begin er genoeg van te krijgen.

Gr. Ernst-Jan

p.s Steven, wie vraag wordt overgeslagen heb ik altijd geleerd.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ejl888

Hou voor meer informatie hierover ons topic in de gaten: Link

Ik zal dit topic dan ook sluiten, aangezien er al een My Vodafone topic loopt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic