Hi @GiDeonn1990, welkom hier.
Ik help je graag met het inloggen bij My Vodafone. Ik zie dat je een Mijn Ziggo account hebt met de gebruikersnaam gpc*********@hotmail.com. Aan dit account is een My Vodafone account gekoppeld, maar dit betreft een inactief account. Dit verklaart dan ook direct waarom de gegevens van dit account niet opgehaald kunnen worden. Op basis van je mobiele nummer heb ik nogmaals een zoekopdracht gedaan en hierbij krijg ik de melding dat er geen My Vodafone is geregistreerd.
Het oude inactieve My Vodafone account heb ik losgekoppeld van Mijn Ziggo. Je kunt nu in Mijn Ziggo het account uitbreiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Het account is dan gekoppeld aan Mijn Ziggo en je hebt dan ook inzage in je Vodafone abonnement.
Wil je liever voor beide omgevingen een aparte inlog? Dan kun je voor My Vodafone een account registeren op deze pagina met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is bij Mijn Ziggo.