kbloem

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Er gaat vanalles mis met het abonnement

Twee keer moeten bellen vanavond. De eerste keer 14 minuten in de wacht voor ik iemand sprak. Die moest me doorverbinden naar de afdeling migratie. Ook dat duurde natuurlijk een minuut of 5. Toen kwam ik bij migratie zakelijk. Kon niks voor me doen. Moest naar particulier doorverbonden worden. Duurde ook 5 minuten. Na vijf minuten verbinding verbroken.

Nog maar een keer gebeld. Toen kreeg ik na 10 minuten iemand te spreken. Verbond me weer door naar migratie zakelijk ipv particulier. Kreeg dezelfde persoon aan de lijn, moest me weer doorverbinden. Na 10 minuten in de wacht.... verbinding verbroken....

Dan maar hier mn bericht/onvrede. Ik heb al 20 jaar vodafone, maakt natuurlijk geen ruk uit maar wil het gewoon benoemen. Ik heb geen goedkoop abb en koop ook altijd dure toestellen. Ook dat maakt natuurlijk geen ruk uit. Wat me wel dwars zit is dat de abb van vodafone red zijn aangepast. Deze zijn nu 10 ipv 5 gb. Omdat ik vroeg verleng omdat mn iphone 7 niet meer de beste was, gaat mn abb pas op 20 oktober in. Nu heb ik op dit moment een probleem met mn data. Ik heb een nieuwe baan en ben veel onderweg dus ik slurp wat meer data weg. Mijn vraag, kan ik niet nu alvast beschikking krijgen over mn nieuwe abb?

volgens Vodafone kan dit niet en moet ik eerst mn oude abb uitzitten en ondertussen voor extra data 20€ per maand extra betalen tot oktober. Was ik eerst bij migratie geweest en had ik daarna verlengd, geen probleem. Voelt een beetje vreemd. Ik betaal nu 20€ per maand aan toestel bij, straks betaal ik ook die 20€ extra bij. Onderaan de streep is dat dus allemaal één pot nat, in totaal een contract van nog 28 maanden van 30€ abb en 20€ extra voor het toestel.

Dus de uiteindelijke vraag, Is mijn 20 jaar loyaliteit en duizenden euros sponsoring niet een beetje coulance waard?!?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi kbloem
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is zeker een vervelende ervaring die je hebt met de klantenservice. Niet fijn als de verbinding is verbroken en al helemaal niet fijn dat je hierdoor ook je probleem niet hebt kunnen neerleggen. Gelukkig is er de Community van Vodafone alleen is deze meer voor klanten die klanten helpen met problemen. Dit probleem is door een klant niet op te lossen en eigenlijk alleen maar door Vodafone.

Mijn advies is om een privé berichtje te sturen via Twitter of Facebook. Daar kunnen de mensen wat meer de tijd nemen om je probleem uit te zoeken en te zien wat ze voor je kunnen doen.

Over je abonnement, dat kan natuurlijk elke dag veranderen. Als je gisteren een 5GB abonnement hebt genomen dan kan die vandaag opeens 7GB zijn. Ja, daar doe je natuurlijk helemaal niets aan. Dit is net zoals in de supermarkt of in een electro winkel. Alleen wel vervelend dat deze nu niet in je data plaatje past, dat is wel te begrijpen. Het blijft erg lastig en zeker nu je hier het juiste antwoord niet kan krijgen omdat hier niemand is die in het systeem kan nazoeken wat er aan de hand is en of het anders kan.

Ik zou toch dat berichtje even doen en dan denk ik dat je wel verder komt, in ieder geval een luisterend oog krijgt want daar kunnen ze het voor je uitzoeken en nemen ze er de tijd voor. Zeg niet dat het oplost, maar proberen kan je altijd. Succes, ik help met je mee hopen dat het in orde komt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi kbloem
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is zeker een vervelende ervaring die je hebt met de klantenservice. Niet fijn als de verbinding is verbroken en al helemaal niet fijn dat je hierdoor ook je probleem niet hebt kunnen neerleggen. Gelukkig is er de Community van Vodafone alleen is deze meer voor klanten die klanten helpen met problemen. Dit probleem is door een klant niet op te lossen en eigenlijk alleen maar door Vodafone.

Mijn advies is om een privé berichtje te sturen via Twitter of Facebook. Daar kunnen de mensen wat meer de tijd nemen om je probleem uit te zoeken en te zien wat ze voor je kunnen doen.

Over je abonnement, dat kan natuurlijk elke dag veranderen. Als je gisteren een 5GB abonnement hebt genomen dan kan die vandaag opeens 7GB zijn. Ja, daar doe je natuurlijk helemaal niets aan. Dit is net zoals in de supermarkt of in een electro winkel. Alleen wel vervelend dat deze nu niet in je data plaatje past, dat is wel te begrijpen. Het blijft erg lastig en zeker nu je hier het juiste antwoord niet kan krijgen omdat hier niemand is die in het systeem kan nazoeken wat er aan de hand is en of het anders kan.

Ik zou toch dat berichtje even doen en dan denk ik dat je wel verder komt, in ieder geval een luisterend oog krijgt want daar kunnen ze het voor je uitzoeken en nemen ze er de tijd voor. Zeg niet dat het oplost, maar proberen kan je altijd. Succes, ik help met je mee hopen dat het in orde komt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi kbloem

Dit is behoorlijk vervelende situatie en ik kan me jouw reactie hierin goed voorstellen!
Energieboy beschrijft eigenlijk al hoe het zit. Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's via Twitter of Facebook zodat zij met jou mee kunnen kijken naar deze specifieke situatie?
kbloem
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ja het antwoord was nogal kort door de bocht.

ik had eerst moeten migreren en dan pas moeten verlengen.

Persoonlijk vind ik het bullshit.... maar je doet er niets aan...

dat ze me dan alsnog een databundel proberen te verkopen vind ik nog het ergst.

maar bedankt voor julie reakties Energieboy en Steven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic