Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,689Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Zeer slecht netwerk Groesbeek Alleen-lezen Onopgelost

In Groesbeek is het zeer slecht gesteld met het Vodafone Netwerk.Bij mij thuis geen dekking en andere delen Groesbeek 1 streepje en geen Internet en dat in 2014...Ik ben nu aangewezen om een dure femt...

teddys57 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

GSM verbinding lijkt okee maar toch onbereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Met enige regelmaat krijg ik klachten dat ik onbereikbaar ben thuis. Ik ontvang geen telefoonoproepen en geen SMS. Mijn toestel geeft aan dat hij verbinding heeft met het GSM netwerk, ke...

Boudewijn door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G met Prepaid simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraagje over het 4G netwerk van vodafone,ik heb gehoord dat je het 4G netwerk nu alleen kan ontvangen met 'n abbonnement aansluiting maar kan ik het ontvangen in de omgeving van Eind...

te laat melden defect toestel Alleen-lezen Onopgelost

hallo een aantal weken geleden heb ik mijn samsung galaxy 3 laten vallen. scherm stuk...maar gelukkig hij functioneerde nog dus gewoon gebruiken.Na aantal weken had hij wat moeite met opladen dus tijd...

hidde door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling annuleren. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik had een iphone 5,s besteld en ik wil die niet meer en ik heb 6,05 dat geld wil ik terug. het gaat om deze nummer ONLINE-20140125-183225059-29

gokan1221 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SIM ( only ) kaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Ben afgelopen woensdag overgestapt van T-Mobile naar een Vodafone Red sim only abb. Nu kreeg ik afgelopen donderdag mijn simkaart al geleverd, maar deze is nog niet actief.. Wat kan ik doen om deze te...

NikRan00 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

6118GD - Nieuwstadt | Wanneer wordt een klant serieus genomen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al sinds een aantal maanden bezig met duidelijk te maken dat ik het niet vindt kunnen dat ik veel Euro's moet betalen per maand voor 2 abonnementen ,en daarnaast moet accepteren dat door de lig...

hmhsimons door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

netwerk Alleen-lezen Onopgelost

hallo vandaag is mijn abbonnoment in gegaan ik heb nog 3G wanneer gaat de 4G ingroetjes theeke

theeke1 door Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Free sim kaart niet ontvangen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vorige week woensdag een free sim kaart besteld, alleen heb ik het niet gekregen. Mijn vorige sim kaart is geblokkeerd en ik ben helemaal klaar mee met Hi! dus daarom wilde ik een Vodafone simk...

iphone5 naar tab3 8'' Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iphone 5 met abowerkt perfectnu heb ik een samsung tab 3 8'' gekregenzet het simkaartje overziet hij sim niet(Tab is simlockvrij)Als ik sim erin stop merkt de tab dat wel hij moet opnieuw o...

toonh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe sim blijkt al geregistreerd op andere naam ? Alleen-lezen Onopgelost

Net ingelogd bij my vodafone.nummer ingevuld en ineens staat er een emailadres die niet van mij is. Naar dit emailadres is vervolgens een email gestuurd ter bevestiging.?! Ook kloppen mijn abonnements...

harrie_1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

088-nummerblok van 1000 nummers niet bereikbaar via Vodafone netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Wij als bedrijf hebben een 088-nummerblok van 1000 nummers.Al deze nummers zijn niet bereikbaar via het Vodafone netwerk. Wel via andere netwerken. Conclusie: De routeringen bij Vodafone staan niet co...

llubse door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Camera dead on arrival Alleen-lezen Onopgelost

Hoort een nieuw telefoon met een camera die bij aankomst al defect was naar Dynafix te worden gestuurd? Volgens de klantenservice van Vodafone wel, maar ik zou verwachten dat het toestel bij de winkel...

Kinga door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe nummer bericht Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag mijn Vodafone abonnement verlengd met 2jaar iphone 5s ik heb gelijk ook een nieuwe nummer aangevraagd mij werd vertelt dat ik binnen 2uur een sms'je zou krijgen maar nog niks ontvangen

Dilaaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen Garant Verzekering Alleen-lezen Onopgelost

Bas door Oud Community Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb in December mijn abonnement verlengt met een 2-jarig Sim Only abonnement. Mijn vorige einddatum is nu op "my Vodafone" verlengt met 2 jaar naar 24 Februari 2016.Ik kan online niets vinden...

Kan zelf nietprepaid bellen in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Heb vanaf juli 2013 nieuwe simkaart. Nu kan ik niet bellen vanuit het buitenland voornl. oostenrijk.heb alles al geprobeerd maar lukt nog steeds niet. Bel met nokia lumia 520. voorheen geenproblemen g...

Iphone 4s wel of geen garantie? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Sinds vandaag werkt mijn WIFI op mijn Iphone 4S niet meer. De knop om WIFI aan te zetten is "greyed out" . Vanalles geprobeerd maar helaas. Ik heb ongeveer 14 maanden geleden een tweej...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen