FransTak

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eindejaarskorting

Ook last van oplichting met eindejaarskorting? En dubbele data? Het harde bewijs wat er op de website van vodafone stond heb ik in bezit. Eerst de klacht helemaal afwijzen en dan gedeeltelijk toegeven. En maar blijven hameren op Ziggo gratis verdubbeling. Stond nergens op de site vermeld. Ik wil met alle plezier de screendump online zetten zodat iedereen kan zien dat je wordt opgelicht.
38 Reacties 38
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Dan blijft het wel heel vreemd!
Ik heb hier verschillende devices en ik zie ze bij allemaal. Kijk je wel goed?
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Stuur hem maar hier naartoe, dan zet ik hem er wel op: tijdelijke-bestanden@ziggo.nl
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Geplaatst voor en ontvangen van Frans Tak:


FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Bertus. Super!!
Hopelijk is het zo duidelijk dat er nergens in combinatie met Ziggo staat.
Dit heb ik afgesloten, niet meer en niet minder.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Jij weet de weg wel om dit verder te brengen, neem ik aan.
Email adres - tijdelijke-bestanden@ziggo.nl - is inmiddels niet meer in gebruik.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
FransTak, deze screenshot is slechts een gedeelte van de webpagina. Iets erboven zou in dit geval bij 'Ben je al Ziggo klant?' 'Ja' ingevuld moeten staan. Als je dit op 'Nee' zet wijzigen het aantal GB's ook weer netjes.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi,
Ik heb eens terug gekeken via Web.archive.org en daar zie ik toch duidelijk dat de Combineer Vodafone met Ziggo actie er al staat. Dit is eigenlijk al vanaf het moment dat Vodafone samen is met Ziggo en deze aanbieden. Het vervelende is alleen dat deze altijd op AAN staat, en niet zoals je zou verwachten op UIT. Want het geeft je, zoals nu dus, echt een verkeerd beeld.

Ik ben natuurlijk geen Vodafone medewerker maar met deze screenshot kom je echt niet verder. Het is zoals het is en daar doe je op dit moment echt niets aan. Hoop dat er een moderator je nog antwoord wil/kan geven.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Nou ja, dat zei ik dus ook net. Was waarschijnlijk tegelijk aan het tikken maar moest nog even uitzoeken of ik iets kon vinden op internet. En ja, het is zoals Marc- zegt, er mist nog een bovendeel van de pagina waar staat of je al Ziggo klant bent. En nogmaals, het staat op AAN, wat eigenlijk best jammer is want niet iedereen heeft Ziggo. Maar goed, dat is niet alleen bij Vodafone het geval, ook bij andere providers staat alles op positief aan en moet je ook goed opletten als je verder gaat met bestellen.

Denk zelfs dat het ook op je contract staat, maar deze kan ik natuurlijk niet inzien. Na Marc- z'n berichtje denk ik dat je het hier bij kan laten want ze hebben echt al tijden dat tekstje boven of je al klant bent en dan krijg je dubbel data, zet je dat uit dan valt het weg. Wens je toch veel succes met je abonnement, jammer dat het zo is gelopen natuurlijk. Wat je verder nog wil doen is geheel aan jou natuurlijk!
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Marc,

Meer stond er niet op!!
ik heb het op de telefoon gedaan, en dit is het totale screenshot.


Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Op een klein scherm moet je vaak naar boven en naar beneden scrollen om de gehele pagina te zien.
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals gezegd Energyboy,
wel de 5,- euro terug maar geen data.
Ik kan de pagina ook niet vinden in web.archive.org.
Op de telefoon zoals door mij gebruikt, stond het er niet. je hebt het hele screenshot, er zat niets boven of onder
Voor mij nu handdoek, ring en gooien
Dank voor je uitleg. Het blijft erg dubieus voor mij!

FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook dank Bertus!!
Het blijft krom voor mij!
1 vraag blijft nog staan, wat beoel je met "@energieboy, jij weet de weg wel om dit verder te brengen neem ik aan"

Verder de handdoek en de ring nu en gooien maar.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
kent op dit forum veel beter de weg om een topic onder de aandacht te brengen van een Vodafone moderator dan ik.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Je kan het echt niet mooier maken dan het is.
Geloof Marc- maar dat er boven nog iets heeft gestaan om aan te geven of je Ziggo klant bent of niet. Al vanaf het moment dat het mogelijk was om bij Vodafone een combinatie pakket aan te gaan met Ziggo stond dit in beeld. Verder kan ik er ook niets van maken en/of zeggen hoe het geweest is. 100% weet ik het natuurlijk ook hoe je screen is en of die compleet is. Ik ga ook uit van Marc- z'n info en daar zullen we het denk ik mee moeten doen.

Met die website om dingen terug te bekijken bedoel ik dat er in die periode al de mogelijkheid was om aan te vinken dat je Ziggo hebt en daarom dus die extra GB krijgt. Dat kan je daar wel op terug vinden en daarom kan je toch echt Marc- z'n verhaal aannemen. Het is denk ik niet anders, jammer natuurlijk!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Alleen de moderator zegt ook al dat het gaat om een misverstand en daar kan ik ook niet veel meer van maken. Daarom stop ik zelf ook verder met zoeken, neem het verhaal van Marc- aan en daar zullen we het mee moeten doen. Hoe spijtig het ook is, ik zou deze meneer natuurlijk ook graag iets anders willen melden 🙂
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Energieboy.
We moeten de moderator maar geloven. Zelfs zonder enig bewijs te leveren!! slechts woorden van het is altijd zo.
Ik dacht nog het terug te kunnen halen zoals jou wel lukt op web.archive.org
maar dat ging mij niet lukken. Gisteren werd ik, ondanks in het bel mij niet register te staan,
meteen gebeld door vodafone of ik niet gebruik wilde maken van een leuke aanbieding in combinatie met Ziggo.
(Wateen toeval.) Daar gaan we maar niet aan beginnen, contract uitdienen en wegwezen.

Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Helaas kun jij ook niet het volledige bewijs leveren, het screenshot is een deel van een grotere pagina.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Ik weet het, mooier kunnen ze het niet maken 😞
Als ik er zou werken en iets voor je zou kunnen doen dan had ik het misschien gedaan. Maar ik kan me ook voorstellen dat ze dit niet zomaar meer kunnen aanpassen en dat het is zoals het is. Nogmaals, ik vind het voor jou ook erg vervelend natuurlijk! Maar ja, ik kan niets en ik denk dat de moderatoren ook niets kunnen betekenen daarin. Het blijft gewoon erg lastig.

Je bent ingeschreven bij het Bel-Me-Niet-Register en dan klopt het dat mensen je niet mogen bellen. Maar bedrijven waar je een contract mee hebt, zoals Vodafone, die mogen je altijd bellen. Je bent namelijk een klant en klanten mogen ze bellen. Stel dat je de klant ook krijgt elke dag, dan mag de krant je ook altijd benaderen voor een nieuw aanbod, je bent klant. Tenminste, zo heb ik dat altijd begrepen uit het Bel-Me-Niet-Register.

Uitdienen en wie weet is er na je contract wel weer een andere provider die je aanspreekt!
Toch wel veel plezier, want je moet er wel gewoon fijn gebruik van kunnen maken 🙂
Geniet van het mooie weer Frans!

FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nogmaals mijn dank mannen,
Ik doe het slot op de deur en log uit.
Ga genieten van het mooie weer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic