FransTak

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eindejaarskorting

Ook last van oplichting met eindejaarskorting? En dubbele data? Het harde bewijs wat er op de website van vodafone stond heb ik in bezit. Eerst de klacht helemaal afwijzen en dan gedeeltelijk toegeven. En maar blijven hameren op Ziggo gratis verdubbeling. Stond nergens op de site vermeld. Ik wil met alle plezier de screendump online zetten zodat iedereen kan zien dat je wordt opgelicht.
38 Reacties 38
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Case meteen closed!!
Nooit in overleg of discussie treden met klant.
Gevalletje voor Radar of Kassa.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Zet de screendump maar hier in het forum, dan is het direct duidelijk wat je bedoelt.
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik wist hoe dat gaat doe ik dat meteen.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Als je een bericht schrijft, zie je rechts boven het vak waar je typt Foto's met een fototoestelletje: klik hierop en klik op Bestanden kiezen en daarna op Voltooid rechts onderin, dit wordt rood..

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoe bedoel je Frans?
Je krijgt toch elke maand korting als je Vodafone en Ziggo samen hebt, niet elk jaar?
Misschien dat je kan uitleggen wat je nu wilt zeggen en wat er dan niet goed aan is.

Bedankt!
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
met de beste wil van de wereld zie i geen camara staan wel video
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Links van de Video: Foto's met een fototoestelletje.


FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik dus niet.
B I U s
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Misschien kan een korte video dan wel?
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik baal hiervan als een stekker. wil het graag laten zien die screenshot
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Het blijft toch vreemd, ik heb hier ook gewoon Foto's staan, zoals Bertusje aangeeft.
Je moet wel op Bericht Posten klikken en niet op kort bericht!!

Daarnaast, een uitleg zou misschien ook wel handiger zijn. Waarom heb je het idee dat het niet eerlijk gaat? Probeer het uit te leggen. Want Ziggo doet niets met eindejaarskortingen, dat is elke maand. Het kan zijn dat je wil aangeven dat je aan het einde van het jaar een abonnement hebt afgesloten waar je een korting mee zou krijgen en die nu niet hebt gehad?! Uitleg is zo belangrijk om na te gaan wat er nu aan de hand is. Geef bv ook even aan wat voor soorten abonnementen je hebt (die van Ziggo en Vodafone).

Als het niet lukt met plaatje dan zal je toch iets duidelijker moeten zijn. Misschien kunnen wij (Bertusje en ik) je verder helpen. Je bent in ieder geval aan het juiste adres om iets te vragen 😉
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 7 december 2017 heb ik mijn sim only abonnement verlengd. Dit na lang wachten want ik had het al maanden eerder kunnen doen. Jammer dat ik het niet voor elkaar krijg om het screenshot te posten. ( komt misschien door een foute instelling of door apple gebruik, ik krijg echt geen camera in het rijtje) want dan zou je zien wat ik heb afgesloten, en er staat zelfs boven “inclusief € 5,- eindejaarskorting” er wordt met geen woord gesproken over combinatie met Ziggo!!!
Red Essential. €16,- i.p.v € 21,-
(€5,- EINDEJAARS korting!!!)
en 3Gb wordt 6 Gb. Geen woord Ziggo combinatie. Toen ik het contract kreeg per mail heb ik meteen gebeld en gezegd dat het niet klopt, kreeg te horen dat het allemaal goed kwam en het wel juist berekend ging worden. Nu heb ik dus een klacht ingediend dat ik ten eerste € 21,- betaal in plaats van de afgesproken € 16,- en ten tweede geen dubbele data krijg. Klacht afgewezen! Ik heb geen ziggo dus het geldt niet in mijn geval. Opnieuw een klacht ingediend en mijn screenshot naar de medewerkster gemaild, nu krijg ik ineens over de reeds betaalde maanden € 5,- per maand terug en betaal de resterende 20 maanden wel €16,- per maand. Maar dubbele data geldt nog steeds niet. Je krijgt dus gelijk...... maar niet met alles. Ik ben dus gewoon bedonderd door Vodafoon.
Ga zo kijken of ik een video kan maken van de screenshot en ik deze wel kan plaatsen.
Ik wil met alle plezier mijn bewijs delen.
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb helemaal hetzelfde scherm als afgebeeld, met alle zelfde opties, ik mis alleen FOTO’S.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Voor ik door ga zal ik proberen om je door je apple heen te loodsen om toch de foto te kunnen sturen. Begrijp uit je verhaal dat je een apple hebt en dat je een foto wil versturen. Probeer het volgende eens:

Open Safari, ga naar forum.vodafone.nl en tik onderaan het scherm op het icoontje met een blokje en een pijltje omhoog (zit in het midden). Je krijgt nu een wit scherm dat omhoog komt, ga met je vinger naar links en dan krijg je een monitor te zien met daarom VRAAG om Desktopsite. Als je daarop klikt dan krijg je de Vodafone site op je mobiel als desktop en dan zie je vast dat foto dingetje wel om te sturen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi,
Ik snap dat het niet lekker valt en dat er problemen zijn. Maar je zegt zelf: Ik heb geen ziggo dus het geldt niet in mijn geval. Dat klopt, als je geen Vodafone hebt dan is de dubbele data niet mogelijk. Als je op de site komt om te bestellen krijg je de keuze bovenaan het scherm of je klant bent of niet.



Die 5,- euro korting kreeg, en krijg je nu, omdat je gelijk hebt dat je 5,- euro Vodafone eindejaarskorting krijgt. Dat hebben ze aangepast. Maar dubbel data is echt alleen maar als je Ziggo klant bent en je zegt zelf dat je dit niet bent dus dan krijg je die ook niet. Die 5,- euro korting heeft ook weer helemaal niets te maken met de 5,- euro korting die je zou krijgen als je Vodafone en Ziggo klant bent. Zou haast zeggen, daar is geen verwarring over mogelijk. Voor meer info over VodafonZiggo combinatie korting zie deze url.
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord.
Maar nogmaals gezegd, er werd nergens over Ziggo gesproken.

De aanbieding liet niets aan duidelijkheid te wensen over.
Staat er ook duidelijk. Red Essential, 16,- per maand en 3GB met een streep erdoor wordt 6 Gb.

Ik zit nu even op mijn Grote Imac maar ook hier geen "foto" denk dat ze niet willen dat ik bewijs kan uploaden.





Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Natuurlijk stond er 3GB en doorgestreept 6GB. Dit heeft te maken met de info wanneer je Ziggo en Vodafone samen hebt. Op elke pagina waar je prijzen van Vodafone ziet, en bij Ziggo, krijg je deze info.

Kan me dus bijna niet voorstellen dat dit er niet stond in die tijd. Erg zijn gewoon regels en die is: niet beide in huis, ook geen korting en/of extra data. En die 5,- euro eindejaarskorting was als extra vanuit Vodafone.

Hoe vervelend het ook is, denk dat we hier zelfs nog uren over kunnen doorgaan, ben je niet bij beide klant, dan gelden de dubbeldata niet. Overal te lezen in voorwaarden van VodafoneZiggo.

En het blijft jammer dat je geen foto kan uploaden. Ik hen hier 4 verschillende devices en bij allemaal lukt het me wel. Snap dan. Iet waarom het bij jou niet kan lukken. Blijft vreemd!!
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begrip is vaak een moeilijke zaak,
En dingen in twijfel trekken als het er echt niet staat......... Goed lezen!!!
3Gb stond doorgestreept en 6 Gb
gewoon contract uitdienen en never meer Vodafone, ik zal het nog eens insturen bij Radar en Kassa,

Bedankt voor het meedenken. ik zal het edze week op de zaak nog eens proberen achter een PC
FransTak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies wat ik dacht ook op een hele nieuwe PC op de zaak................................
GEEN CAMERA of FOTO te uploaden.
Was ook te mooi om waar te zijn........................ in het openbaar bewijs leveren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic