bramkornelis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eigenaarsinformatie op vergrendelscherm HTC One M8

Ik hád een Sony Xperia Z, daarbij had je de mogelijkheid om 'eigenaarsinformatie' op je vergrendelscherm weer te geven. bijvoorbeeld "Eigendom van Bram Kornelis".

Ik heb nu de HTC one m8. maar hierbij kan ik deze mogelijkheid niet vinden. Bestaat dat op deze telefoon? zoja : waar dan? zoniet : is er een andere manier om dit te kunnen doen, via een bepaalde app/widget ofzo?

Welke held kan me helpen? 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Bram, zover mij bekend is die optie er voor de M8 (nog) niet.

Er is uiteraard wel een simpele oplossing die voor elk android-toestel werkt: maak een plaatje met daarop je gegevens. Afhankelijk van hoeveel tijd en zin je hebt knal je een tekstvenster in paint met "Heb je mij gevonden? Mail mailadres@provider.nl" of maak je er een waar kunstwerk van 😉

Dat plaatje stel je vervolgens in als achtergrond van je vergrendelscherm (lock screen).
Problem solved!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Bram, zover mij bekend is die optie er voor de M8 (nog) niet.

Er is uiteraard wel een simpele oplossing die voor elk android-toestel werkt: maak een plaatje met daarop je gegevens. Afhankelijk van hoeveel tijd en zin je hebt knal je een tekstvenster in paint met "Heb je mij gevonden? Mail mailadres@provider.nl" of maak je er een waar kunstwerk van 😉

Dat plaatje stel je vervolgens in als achtergrond van je vergrendelscherm (lock screen).
Problem solved!
bramkornelis
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Haha, een 'simpele' oplossing zegt ie 😄
Ik snap je idee, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik hoopte echt dat er bijvoorbeeld een app of widget zou zijn waarbij je een tekst kunt invoeren die op het vergrendelscherm verschijnt.

hoe dan ook, thnx voor je antw.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic