mellanie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eerder verlengen

Ik ben benieuwd naar t volgende, een vriendin van mij kwam bij vodafone toen haar mobiel stuk was of het mogelijk was eerder te verlengen dat was geen enkel probleem ze heeft een maand eerder dus haar nieuwe telefoon gekregen bij een verlenging.
Nu had ik t zelfde probleem maar bij mij was er niks mogelijk ik moest naar even een telefoon van marktplaats halen voor die 3 weken. Hoe kan het dat mijn vriendin wel eerder kan verlengen omdat haar telefoon stuk is en bij een ander niet? Inmiddels mag ik over 2 weken verlengen dus hou t zo wel even vol maar vond het gewoon vreemd
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @mellanie ,

Dat is lastig uit te leggen, zou te maken kunnen hebben welke abonnement jullie beide hebben en welk toestel.
Waarom dit bij jou niet lukte kan eigenlijk alleen de klantenservice aan je uitleggen omdat je case via het forum niet kan worden getoond.

Ik snap dat je baalt dat je vriendin wel eerder kon verlengen en jij niet. Ik hoop dat deze weken voor je snel over zijn zodat je kunt verlengen!
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
goedemiddag @mellanie

Het is inderdaad erg vervelend wanneer je vriendin wel eerder kan verlengen maar jij niet!
Dit kan diverse verklaringen hebben, zoals:
- welk abonnement jij hebt, en welke je vriendin had.
- hoe ver vooruit in de toekomst is de einddatum van je huidige contract.
- via waar heb je gevraagd om je abonnement eerder te verlengen.

Je mag je abonnement 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen, eerder dan de 4 maanden? dan kan je beste via de klantenservice telefonisch of chat vragen naar de mogelijkheden.

groetjes,
Daims
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @mellanie,

Tevens even een aanvulling op het bericht van@Daims,

had jij en je vriendin een verzekering afgesloten?
Bij een verzekering krijg je namelijk wel meteen een nieuw toestel.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic