mirandatenbos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een onbekende fout is opgetreden. Probeer opnieuw in te loggen. (7)

Deze foutmelding krijg ik telkens als ik probeer in te loggen op my vodafone. Ik heb zojuist 1GB aan naar 4000 gesmst (stond op blyk.nl) en ook via sms een bevestiging gekregen. Nu moet ik dus inloggen op my vodafone om dit te activeren (toch?), maar ik kan niet inloggen.. Hoe komt dit?

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi mirandatenbos,

Wanneer je deze BloX al via sms hebt aangezet is het niet nodig om hiervoor in te loggen in My Vodafone. Je ontvangt normaal direct een bevestiging per sms dat de BloX is geactiveerd. Ik kan me voorstellen dat het wel handig is als je wel kunt inloggen via My Vodafone. Vaak is het verwijderen van de cookies en tijdelijke internetbestanden voldoende. Je kunt op deze site zien hoe je dat kunt doen. Mocht het niet werken probeer dan een andere webbrowser, in de meeste gevallen werkt het dan wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic