Goede middag,
Ik reageer hierbij naar aanleiding van dit bericht met de mededeling als zou een oplossing gekozen zijn.
De werkelijkheid is ver van dat. De laatste reactie die ik gekregen heb van "klantenservice"
(op 05/07/2023) is dat ik voor het vervangen van een e-sim of een gewone reguliere sim maar naar een
Vodafone winkel in Nederland moet komen. E.e.a. omdat er geen sms controle kan plaatsvinden om een
code te ontvangen omdat het oude toestel er niet meer is !! (Als ze bij klantenservice iets verder kijken dan
kunnen ze bijv. middels contract gegevens, adres en maandelijkse betalingen nagaan dat er 2 particuliere en 2 zakelijke nummers beschikbaar zijn om sms controles uit te voeren, bovendien kunnen er in plaats van (in dit geval onmogelijke) sms controle ook persoonlijke vragen telefonisch gesteld worden.
Er zijn tal van controle mogelijkheden naast sms controles.
Na dit bericht heb ik deze issue even gelaten voor wat het was en voor mijzelf een zg. 'cool down' periode
ingelast ter voorkoming dat ik dingen zou gaan roepen die niet netjes zijn.
Temeer i.v.m. het feit dat wij via dit verloren gegane toestel met een e-Sim tot november niet meer bereikbaar
zijn en daarnaast ook niet meer bij de opgeslagen gegevens kunnen. Om hiervoor in persoon een retour reis naar Nederland te moeten maken is ronduit belachelijk in deze tijd van internet communicatie
Ik kan de behandeling en de reacties van Vodafone - enkele medewerkers daargelaten - absoluut niet als "klantenservice" bestempelen en het ziet er niet naar uit dat dit contract t.z.t. nog verlengd gaat worden.
Sterker nog, de kwetsbaarheid door een ongeluk met een mobiele telefoon van onszelf met onze meerdere nummers, zowel particulier als zakelijk en ieder ander die in het buitenland verblijft met een Vodafone abonnement is met deze kwestie onaangenaam duidelijk geworden.
De conclusie is dus dat er helaas tot op heden totaal niets is opgelost en naar blijkt dit vanuit het buitenland ook niet mogelijk te zijn.
Met vriendelijke groet,
Karel M. Bogaert