raphidae

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eénmalig kopen van data?

Momenteel zit ik over mijn bundel van 20Gb heen en wordt mijn snelheid geknepen. Het is nog maar 2 dagen tot de nieuwe maand, maar ik moet vandaag nog aardig wat data mobiel binnenhalen.

Hoe kan ik precies voor mijn zakelijke abonnement iets van 2 of 5Gb bijkopen voor deze maand? Ik wil niets maandelijks aanzetten of ophogen, alleen eenmalig bijkopen.

En als dat niet mogelijk is, hoe haal ik de snelheidsbeperking eraf zodat ik gewoon betaal per Mb op de hoogst mogelijke snelheid? Het grootste probleem is dat mijn snelheid nu geknepen word.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @raphidae 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een klanten helpen klanten community voor de particulieren markt. Voor de zakelijke markt is het altijd verstandig om contact op te nemen met je tussen persoon of via de website op de zakelijke contact pagina (bellen naar 1200 vanaf zaterdag 09:00 uur weer bereikbaar).

Er bestaan namelijk wel BloX mogelijkheden bij Vodafone maar dit is, naar mijn weten, alleen voor particulieren. Zeker ben ik er niet van, misschien kan je er als zakelijk consument ook gebruik van maken? Dit zou je dus echt moeten vragen bij de zakelijke klantenservice van Vodafone of hier moeten wachten op iemand van Vodafone maar die zijn er waarschijnlijk dinsdag weer, en dan is te laat 

Mocht je via een ander kanaal informatie hebben gekregen, wil je dit dan hier met ons delen? Dank je wel en fijn weekend!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @raphidae 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een klanten helpen klanten community voor de particulieren markt. Voor de zakelijke markt is het altijd verstandig om contact op te nemen met je tussen persoon of via de website op de zakelijke contact pagina (bellen naar 1200 vanaf zaterdag 09:00 uur weer bereikbaar).

Er bestaan namelijk wel BloX mogelijkheden bij Vodafone maar dit is, naar mijn weten, alleen voor particulieren. Zeker ben ik er niet van, misschien kan je er als zakelijk consument ook gebruik van maken? Dit zou je dus echt moeten vragen bij de zakelijke klantenservice van Vodafone of hier moeten wachten op iemand van Vodafone maar die zijn er waarschijnlijk dinsdag weer, en dan is te laat 

Mocht je via een ander kanaal informatie hebben gekregen, wil je dit dan hier met ons delen? Dank je wel en fijn weekend!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @raphidae 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ohjee! De data is er afgelopen maand dus doorheen gevlogen. Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, aangezien de nieuwe maand van start is gegaan. Mocht je in de toekomst weer eens door je mobiele data heen zijn, dan kun je een maandelijkse bloX activeren. . Ook zakelijke klanten kunnen daar gebruik van maken. Zet je de BloX aan het einde van de maand uit, dan zal de data BloX aan het einde van die maand verwijderd worden. Doe je dat niet, dan loopt de BloX door. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic