Hoi
ro0nie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is zeker heel erg vervelend. Als je al die tijd zit te wachten en er komt maar niets en dan ook zeggen dat je er niet bent, terwijl je toch echt voor de deur staat, vreemd. Daar is heel wat mis gegaan en dit komt jammer genoeg bij veel bezorgers voor. Want zelf zit ik op een pakje te wachten dat via PostNL komt en heb al 5 dagen lang via de app, morgen komt het pakje en elke keer op een ander tijdstip. Vandaag moet het dan echt komen, het zal me benieuwen.
Nu heb je niets aan mijn info maar wil er mee zeggen dat Vodafone daar eigenlijk niet zoveel aan kan doen. Natuurlijk mag, en moet je, dit wel melden bij Vodafone zodat ze daar achteraan kunnen. Want een bezorger die dit vaker niet goed doet, moet maar eens een goed gesprek gevoerd worden. Ik zou de klacht neerleggen bij Dynalogic en toch ook je klacht nog een x indienen bij Vodafone en dan zou ik dit sturen via een privé bericht aan
Facebook of
Twitter. Misschien dat deze iets voor je kunnen uitzoeken.
Uiteraard kan je ook nog even contact opnemen via de
klantenservice van Vodafone, als je het niet via bovenstaande wilt, of kunt doen. Via de community heb je in ieder geval de aandacht getrokken maar via hier kan niemand iets doen omdat dit een klanten helpt klanten community is en we onder elkaar als klanten niet in het systeem kunnen ☺️
Succes en ik hoop dat je hem snel in huis hebt en dat een van de twee je kan helpen met het verminderen van de kosten.