DwayneN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dynafix reparatie iphone 8 plus

Een tijdje geleden mijn iphone 8 plus opgestuurd ivm problemen. Deze is de deur uit gegaan zonder beschadiging.
Vervolgens krijg ik een voorstel voor omruiling van het toestel als ik evne + 400 euro wil betalen. Bij het verlaten bij mij ( hier is een collega getuige van) zat er geen berschadiging aan het scherm. Nu opeens wel. Onmogelijk! Aangezien vodafone mijn aanspreekpunt is stel ik jullie verantwoordelijk in deze discussie. Nu willen ze foto's van het toestel hoe het hier is weg gegaan op die dag. Laten we het anders stellen. Ik ontvang graag de foto's van hun hoe ze het toestel hebben meegenomen hier. En niet van 5 dagen later. Want in de 5 dagen kan er heel veel gebeuren.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
HI ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat klinkt niet best en vervelend dat dit zo is verlopen. Ik snap dat je hier je verhaal schrijft maar eigenlijk kunnen mede klanten hier niet veel mee doen en/of helpen. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice om je verhaal nogmaals te doen en hun vertellen dat je het er niet mee eens bent en dat je graag van hun foto's wil zien hoe het eruit zag. Kan je goed voorstellen dat als je je toestel zonder beschadeging hebt verzonden dat je deze ook zo weer terug wenst.

Kom je er nu niet uit met Vodafone dan kan je altijd nog contact opnemen met ConsuWijzer, die kunnen je vast vertellen wat de regels zijn in deze en hoe het misschien opgelost kan worden (bel: 0880707070). Succes in ieder geval en laat weten hoe het is opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Inderdaad erg vervelend dat dit zo is gelopen. Ik raad je aan om de adviezen van Energieboy op te volgen. Via het Forum kunnen wij of de community hierin inderdaad niets voor je betekenen. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic