vdelzen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duur van de korting niet terug te vinden

Ik heb een Vodafone abonnement afgesloten via "Vodafone Friend and family"
De korting was van 22,50 voor 17,50 over de gehele duur (2 jaar)  van het abonnement.

Er is in het contract niets te vinden over deze korting, noch het abonnement zelf.
Enkel Bel+SMS+Web 150 2 jaar.  Hoogst opmerkelijk.
 
Nu wordt ik na 12 maanden geconfronteerd met de normale prijs van 22,50 ....
Kan iemand mij vertellen waar de voorwaarden van deze (en alle andere) acties te vinden zij ?
Ja, het abonnement kan ik vinden, maar niets over de actie van Juli 2011 die ik had.
 
 
4 Reacties 4
Mientje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
IDas gek! Ik zou hiervoor gewoon even naar de klantenservice bellen. Daar kunnen ze het gelijk nakijken 😉
 
Succes!
 
Gr, Mientje
vdelzen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt helemaal niets te vinden. Alles staat overigens ook op 0,- euro ????#@$ ?
Het artikel nummer van mijn abonnement is overigens 26RE02950. Misschien kan de Crew daar iets mee.
Maar belangrijker, ik wil gewoon die 17,50 betalen en niets meer !!
riannetendam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een waardeloze profider die Vodafone. Verzekerd tot en met 30 september, toestel stuk en vergoeden ze mijn reperatiekosten niet.
Dit omdat ik op 12 september een nieuw abbonement aangevraagd heb, waarbij zonder gezegd te zijn mijn gehele verzekering voor mijn telefoon vervalt. Op mijn vacature afschrift staat dat ik wel tot en met 30 september voor mijn verzekering betaal, dit is dan ook afgeschreven. Ze kunnen nu helemaal niets meer voor mij doen, zit ik met een iPhone 4S van een half jaar oud die niet meer aan gaat! Belachelijk!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi Riannetendam,

Ik kan me voorstellen dat dit ontzettend vervelend is. Ik begrijp alleen niet helemaal wat er precies mis is gegaan. Als je aangeeft dat je wel nog een verzekering hebt tot 30 september dan zou je toestel wel nog verzekerd moeten zijn. Ben je hiervoor langs een Vodafone winkel geweest? En wat hebben zij precies als reden opgegeven dat je telefoon niet meer verzekerd zou zijn?

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic