david1989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duo Sim Iphone 4 en Blackberry

Hoi iedereen,

Misschien is dit niet de juiste sub forum om te plaatsten maar ik weet ook niet waar anders ik dit moet plaatsen, verplaats maar als het ergens anders moet!

Anyways, op dit moment heb ik een iPhone 4 met een sim only abbo 170 sms+bel+web en ik krijg binnenkort een Blackberry Bold toestel. Ik wil deze twee toestellen samen gebruiken door gebruik te maken van Duo Sim van vodafone natuurlijk. Maar ik zit met een probleem.

Als het goed is moet je bij Blackberry een aparte Blackberry dienst aanvragen of iets dergelijks om te kunnen internetten mailen whatsapp etc te gebruiken? Hoe zit het dan met een Duo Sim?

Ik zit ook op dit moment in de Fair Use Policy met mijn sim only abbo 170, dus zonder data limiet, en ik vroeg me af of dat gaat clashen met die Blackberry Dienst die max 1 GB heeft. Dit heeft te maken omdat ik nog in de policy zit voordat er data limiet kwam en ik een onbeperkt blox kan openen.  Ik wil dus niet opeens zonder de FUP komen te zitten omdat ik opeens een BB dienst heb en opeens onder die regels vallen.

Ik hoop dat het een beetje begrijpbaar is en waar ik heen wil! Reacties en advies erg gewaardeerd!

3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi david1989,

Welkom op het forum!

Nee deze diensten gaan niet clashen. als jou abonnement van voor 6 september 2011 is en je vraagt jou BB dienst aan dan wordt deze op de kaarten erbij gezet en behoud je je Fair Use Policy.

de kaarten zijn in principe gelijk aan elkaar dus als je de BB diensten laat aansluiten geldt deze voor beide kaarten. En je betaalt hem maar 1 keer.

Om deze aan te vragen dien je wel even naar verkoop te bellen met nummer 0800-0560.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team

david1989
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Roy!

Erg bedankt voor je snelle reactie!

Er staat bij de BB diensten 1 GB limiet, hoe gaat dat ter werking dan...? Ik ben beetje verwarrend en kan me niet goed voorstellen omdat er zo veel wijzingen zijn plaatsgevonden bij Vodafone afgelopen jaren.

Dus als ik de BB diensten aanvraag, gebeurt er niks met mijn iPhone internet? En kan ik dus ook onbeperkt internetten (FUP) op de andere sim op de BB?

Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
David,

Ik heb de ervaring met de blackberry dat als je zown Fair Use Policy hebt dat je gewoon 10x het maandgemiddelde mag overschrijden. Vodafone zet deze op het moment op 800mb zo ong.. staat volgens mij in de algemene voorwaarden als je je abonnement afsluit.

vrienden van me hebben inderdaad een specifiek iphone abonnement voor hun iphone maar kunnen geen bb diensten daarop activeren. Ze kunnen dus eigenlijk alleen maar bellen en smsen met hun blackberry. ( zo werd het hun uitgelegd ). Dus ik zou je bel + sms + web behouden en daar de BB diensten op activeren.

maargoed dat is mijn ervaring er mee. Nu heb ik een abonnement van na 6 september en zit ik met mijn bel + sms + web abonnement op een datalimiet van 1gb ( bb dan ook inbegrepen bij het 1gb data limiet )

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic