Hoi iedereen,
Misschien is dit niet de juiste sub forum om te plaatsten maar ik weet ook niet waar anders ik dit moet plaatsen, verplaats maar als het ergens anders moet!
Anyways, op dit moment heb ik een iPhone 4 met een sim only abbo 170 sms+bel+web en ik krijg binnenkort een Blackberry Bold toestel. Ik wil deze twee toestellen samen gebruiken door gebruik te maken van Duo Sim van vodafone natuurlijk. Maar ik zit met een probleem.
Als het goed is moet je bij Blackberry een aparte Blackberry dienst aanvragen of iets dergelijks om te kunnen internetten mailen whatsapp etc te gebruiken? Hoe zit het dan met een Duo Sim?
Ik zit ook op dit moment in de Fair Use Policy met mijn sim only abbo 170, dus zonder data limiet, en ik vroeg me af of dat gaat clashen met die Blackberry Dienst die max 1 GB heeft. Dit heeft te maken omdat ik nog in de policy zit voordat er data limiet kwam en ik een onbeperkt blox kan openen. Ik wil dus niet opeens zonder de FUP komen te zitten omdat ik opeens een BB dienst heb en opeens onder die regels vallen.
Ik hoop dat het een beetje begrijpbaar is en waar ik heen wil! Reacties en advies erg gewaardeerd!