DazzL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele data nog steeds niet ontvangen

Ik ben onlangs overgestapt naar Vodafone en heb hierbij gebruik gemaakt van de aanbieding om dit met Ziggo te combineren met gratis extras. Op 11 augustus is mijn mobiele abonnement ingegaan. Van Ziggo heb ik een exta pakket gekregen, mijn vrouw kreeg direct na 1 dag haar dubbele data maar bij mij is het tot op heden nog steeds niet geactiveerd. Enig idee wanneer dit bij mij nu ook wordt geactiveerd?
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi DazzL,

Een belangrijke voorwaarde om de extra's te krijgen is het feit dat je adres zowel bij Ziggo als bij Vodafone exact op hetzelfde adres geregistreerd staat. Aangezien je vrouw de extra's wel al heeft ontvangen, lijkt me dit niet het probleem, maar toch verstandig om even te checken. Als je ons even een berichtje stuurt via Facebook of Twitter kunnen we controleren of alle voorwaarden bij jou van toepassing zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic