Remcologt1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Drama dat vodafone heet.

Ik krijg berichten dat ik word geblokkeerd omdat de rekening niet betaald is. De rekening is betaald. Dan begint het drama probeer al de hele week contact te zoeken met jullie. Via klantenservice of via my vodafone lukt niet omdat het te druk is. Hoe moet je het doen via een forum te triest voor woorden dat het via een forum moet. Terwijl het een fout van jullie kant is waar dit gezeik mee begint. Nu mijn verzoek kijk het goed na het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven. Bvd remco van de logt
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Wij kunnen dit helaas niet voor je nakijken @Remcologt1983 omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden en wij niet in de systemen kunnen.
Dit dien je echt aan te kaarten bij de klantenservice. Het kan inderdaad op deze afdeling druk zijn. Mijn collega's proberen zo goed mogelijk iedereen te woord te staan.
Er staat hier wel een topic over alle blokkades die er zijn. Hier kun je terecht voor meer informatie: http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Je-Abonnement/Blokkades-Alle-ins-amp-outs/m-p/252311#M3
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic