Hoi @Energieboy,
Het abonnement was al aangesloten op mijn klantnummer, echter zijn we al ruim 1 maand aan het wachten om het nummer geporteerd te krijgen van Ben naar Vodafone.
Het nummerbehoud verzoek was allang goedgekeurd door Ben, echter krijgt Vodafone het maar niet voor elkaar om een porteerdatum in het systeem te krijgen. We zijn hier al weken mee bezig, en vele cases/tickets verder, en er is nog steeds niets gebeurd.
Vandaag maar met Vodafone gebeld om het Red Together Extra abonnement te annuleren, omdat het een beetje kans- en zinloos was om nog verder af te wachten.
Omdat ik dus nu een abonnement met 80GB data heb, wil ik dit downgraden, omdat 80GB voor mij alleen wel erg veel is.
Vandaar mijn vraag.
Omdat ik nu eigenlijk een abonnement heb afgesloten waar ik niet volledig gebruik van kan maken (lees: het nummer van een vriend toevoegen), wens ik toch in contact te komen met een moderator, omdat Vodafone al weken aan het aanrommelen is om een nummer geporteerd te krijgen, wat dus niet lukt. Ik heb al meerdere malen telefonisch contact gehad met Vodafone, iedere keer worden er beloftes gedaan dat het nummer geporteerd zou worden, maar er gebeurt gewoon helemaal niets.
Als ik dan mijn kortingen zou verliezen omdat ik een lager abonnement wil, omdat het huidige abonnement niet meer voldoet door de laksheid van het porting team van Vodafone, zou ik dat zeer kwalijk vinden.