pokkewerk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dongle Fouten Win 7 En Win Vista

Goeide avond allemaal.

We hebben vanmiddag de dongle gehaalt en het is alles behalve plug and play

Na heel veel gekloot heb ik op de laptop waar win 7 (64 bits) opstaat de fout code: 635 kunnen lozen.
En nu heb ik daarvoor in de plaats fout code: 628 gekregen, ik heb geen flauw idee meer hoe ik het moet verlossen. Misschien dat iemand mij verder kan helpen.

Verder heb ik om te kijke of de dongle het uberhaupt doet het ook op de 2e laptop geinstalleert waar windows vista (32 bits) opstaat, maar dat ging ook niet precies plug and play, daar krijg ik de fout code:619.

Ik hoop dat iemand mij verder ken helpen want dit is gewoon een ellende zo. Denk je makkelijk af te wezen door een dongle te nemen en dan opeens krijg je allemaal fout codes, wat is dit vodafone?

Wat technise gegevens:
Laptop 1:
win 7 (64 bits)
4 gig werkgeheugen
2.2 ghz dualcore
500 gig hdd
VMC Versie: 9.4.6.20529
fout code: 628

Laptop 2:
Win vista (32 bits)
3 gig werkgeheugen
1.8 ghz dualcore
320 gig hdd
VMC Versie: 9.4.6.20529
Foutcode: 619
1 Reactie 1
pokkewerk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed,

Na zelf wat gekloot te hebben kwam ik tot de volgende conclusie:

Het sim kaartje was nog niet geactiveert, dit heb ik zelf kunnen doen door de sim kaart in een mobiele telefoon te stopen.
Toen deed hij het eindelijk.

Maar vodafone,
Waarom moet een klant het kaartje activeren? Dit horen jullie toch te doen in de winkel?
En in die winkel hadden ze het ook niks gezegt over dat activeren, dat hadden ze toch op zijn minst kunnen vertellen.
Natuurlijk spreek ik nu over een winkel en heeft vodafone zelf er weinig mee te maken, maar in het boekje staat daar ook niks over....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic