Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Doneer jouw MB’s aan een goed doel!

Wil jij doneren aan een goed doel? Bij Vodafone kan dit met MB’s uit je databundel die je over hebt. Er niets mee doen is zonde, dus waarom geef je ze niet aan het goede doel?
Met behulp van onze superflexibele My Vodafone App kun jij nu jouw MB's aan het Leger des Heils óf de Stichting Kind en Ziekenhuis doneren. Zo help je iemand die wel iets extra's kan gebruiken.


1 MB = 1 lot voor jou
Voor elke gedoneerde MB krijg je 1 lot cadeau en speel je automatisch mee in de loterij van de Vodafone actie. Het Leger des Heils of Stichting Kind en Ziekenhuis ontvangt dan een bedrag door jouw donatie. Wie weet win jij 2 overnachtingen in het 50/50 Belmond Hotel van het Leger des Heils die we één keer per kwartaal verloten!

Hoe kan ik doneren?
Je kunt maximaal 100 MB per sessie doneren. Dit doe je heel eenvoudig in de My Vodafone app.

  1. Installeer de My Vodafone app en/of controleer of je de laatste update hebt van de app.
  2. Zorg dat je het 4G of 5G netwerk van Vodafone gebruikt.
  3. Open de app.
  4. Klik in het hoofdmenu op Tegoed en daarna op Doneer MB’s aan het goede doel!
  5. Kies jouw goede doel en doneer die MB’s!

Informatie over de goede doelen
Nieuwsgierig naar deze stichtingen? Lees meer informatie: 

< Leger des Heils >    < Stichting Kind en Ziekenhuis >

Bekendmaking winnaars
Een onafhankelijke notaris kiest aan het eind van elk kwartaal de winnaar. Deze wordt telefonisch op de hoogte gesteld. De volledige actievoorwaarden zijn als PDF-bijlage toegevoegd.

Vragen?
Heb je vragen over deze actie, het doneren van de MB’s, of de goede doelen? Stel ze in de reacties of open je eigen topic. De Community helpt je graag!

175 Reacties 175
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Volgens mij is de maart winnaar van 2019 en niet 2018 ??. En waar blijven april, mei en juni?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Ik krijg opeens allemaal sms’jes binnen dat we nu vandaag een donatie hebben gedaan. Maar ik heb helemaal niets gedaan?? Het blijft maar gaan en komen met de sms’jes.

Voor ik ging schrijven had ik 10 sms’jes, nu heb ik inmiddels bijna 30 sms’jes binnen. Wat is er aan de hand? Dit gaat nu toch niet van onze GB af? Niet dat het zo erg is, want we hebben genoeg. Maar hoe dit nu zo opeens komt?
jswdgrt

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Ik krijg opeens allemaal sms’jes binnen dat we nu vandaag een donatie hebben gedaan. Maar ik heb helemaal niets gedaan?? Het blijft maar gaan en komen met de sms’jes.


Hier hetzelfde al kreeg ik er slechts 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi jswdgrt
Ik heb contact gehad met Vodafone en die hebben me laten weten dat er een storing in een systeem zit. Wat en hoe, konden ze me niet zeggen.

Maar het zal niet van je tegoed afgaan, gelukkig.
Smsjes kunnen we dus gewoon wissen ??
RuudAnja01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarom niet automatisch mb doneren eind vd maand. Je mag ze toch niet meenemen naar de volgende maand. Dan doet iedereen automatisch mee en komt t goed terecht bij de goede doelen. Of je moet t mee kunnen nemen naar de volgende maand. Je bent t nu toch kwijt :(:(:(
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
RuudAnja01 wrote:
Waarom niet automatisch mb doneren eind vd maand. Je mag ze toch niet meenemen naar de volgende maand. Dan doet iedereen automatisch mee en komt t goed terecht bij de goede doelen. Of je moet t mee kunnen nemen naar de volgende maand. Je bent t nu toch kwijt :(:(:(

Om heel eerlijk te zijn zou ik niet elke maand automatisch mee willen doen.
Niet dat ik het ze niet gun of zo, maar soms kom ik er net wel aan en soms net niet. Wil dit graag als klant zelf kunnen bepalen en niet dat ze mij dwingen om over te maken. Dan heb ik nog liever mijn overgebleven data voor 1 maand naar de volgende maand of zo.
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik krijg altijd "helaas is jouw abonnement niet geschikt om MB's te doneren" dat was al toen ik red super had een ook nu ik red together heb, het is me nog nooit gelukt iets te doneren...
De support medewerker kon alleen als oplossing verzinnen mijn abonnement compleet opnieuw af te sluiten dus opnieuw alles op te sturen inclusief id-bewijs en alles, dat ging me te ver, dat moet toch makkelijker kunnen lijkt me.
Maat tot nu toch dus nog nooit gelukt ???
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Steven Bouquet,

Is er een onderzoek voor je aangemaakt betreft het doneren?
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik geloof het wel. Maar met als uitkomst: abonnement opnieuw afsluiten, dat vind ik een onacceptabele oplossing.

Groet,
Steven
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bedoelde ze daarmee dat ze het abonnement opnieuw op jouw nummer gezet moest worden of dat je daadwerkelijk een verlenging aan moest gaan?
Dat laatste lijkt mij niet de oplossing en de bedoeling Steven Bouquet
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik geloof dat het ging om het eerste want van verlenging was geen sprake. Maar ik niet opnieuw mijn id-bewijs opsturen en zelfs een bankafschrift. Een Ik was toen al jaren klant dus dat vond ik echt een beetje al te gek worden om het mogelijk maken MB's te doneren aan een goed doel. Ik heb dat ook niet gedaan en nooit meer iets gehoord. En dat doneren werkt nog steeds niet.

Ik vind het gewoon een beetje raar eigenlijk.

Groet
Steven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Steven Bouquet

Dat ben ik helemaal met je eens!
Je zou daarvoor niet opnieuw alles moeten opsturen. Indien het abonnement al loopt, dan is er een onderzoek nodig. Dan is indien dat de oplossing is, het aan ons om het er opnieuw op te zetten.

Kun je mij een screenshot van de foutmelding in het topic toevoegen. Ik zal je een privébericht sturen voor de gegevens. Dan kan ik een onderzoek aanmaken voor je.
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Screenshot...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, dan mag je nog even op het privé bericht reageren zodat ik het kan oppakken Steven Bouquet
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Inmiddels "loopt" het onderzoek al 28 dagen....
Zelfs in midsommer werden de raadsels sneller opgelost...

?
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
40 dagen later krijg ik een melding dat het onderzoek is afgesloten en het"probleem" is opgelost. Ik kan verder ook niet meer reageren.
Maar er is niets veranderd, ik krijg sterk de indruk dat er helemaal niets is gebeurd.
???
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Steven Bouquet wrote:
40 dagen later krijg ik een melding dat het onderzoek is afgesloten en het"probleem" is opgelost. Ik kan verder ook niet meer reageren.
Maar er is niets veranderd, ik krijg sterk de indruk dat er helemaal niets is gebeurd.
???

Dat is natuurlijk wel heel erg vervelend.
Zeker als je de indruk krijgt dat ze er helemaal niets mee doen. Jammer, zou mooi zijn als je kon reageren en/of wel het idee hebt gekregen dat Vodafone er iets mee ging doen. Laten we maar afwachten dan, wat kan je anders?
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ah en nu is het onderzoek weer heropend want het was onterecht afgesloten... Wat een gekluns
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Steven Bouquet wrote:
Ah en nu is het onderzoek weer heropend want het was onterecht afgesloten... Wat een gekluns

Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Dit is gelukkig menselijk en fijn dat Vodafone dit zelf heeft opgemerkt. Nog maar even afwachten dan.
Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ze hebben het niet zelf ontdekt hoor....
??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic