Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Doneer jouw MB’s aan een goed doel!

Wil jij doneren aan een goed doel? Bij Vodafone kan dit met MB’s uit je databundel die je over hebt. Er niets mee doen is zonde, dus waarom geef je ze niet aan het goede doel?
Met behulp van onze superflexibele My Vodafone App kun jij nu jouw MB's aan het Leger des Heils óf de Stichting Kind en Ziekenhuis doneren. Zo help je iemand die wel iets extra's kan gebruiken.


1 MB = 1 lot voor jou
Voor elke gedoneerde MB krijg je 1 lot cadeau en speel je automatisch mee in de loterij van de Vodafone actie. Het Leger des Heils of Stichting Kind en Ziekenhuis ontvangt dan een bedrag door jouw donatie. Wie weet win jij 2 overnachtingen in het 50/50 Belmond Hotel van het Leger des Heils die we één keer per kwartaal verloten!

Hoe kan ik doneren?
Je kunt maximaal 100 MB per sessie doneren. Dit doe je heel eenvoudig in de My Vodafone app.

  1. Installeer de My Vodafone app en/of controleer of je de laatste update hebt van de app.
  2. Zorg dat je het 4G of 5G netwerk van Vodafone gebruikt.
  3. Open de app.
  4. Klik in het hoofdmenu op Tegoed en daarna op Doneer MB’s aan het goede doel!
  5. Kies jouw goede doel en doneer die MB’s!

Informatie over de goede doelen
Nieuwsgierig naar deze stichtingen? Lees meer informatie: 

< Leger des Heils >    < Stichting Kind en Ziekenhuis >

Bekendmaking winnaars
Een onafhankelijke notaris kiest aan het eind van elk kwartaal de winnaar. Deze wordt telefonisch op de hoogte gesteld. De volledige actievoorwaarden zijn als PDF-bijlage toegevoegd.

Vragen?
Heb je vragen over deze actie, het doneren van de MB’s, of de goede doelen? Stel ze in de reacties of open je eigen topic. De Community helpt je graag!

175 Reacties 175
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Helaas is er deze maand een probleem met het verkrijgen van de MB's Doneren informatie. Daarom maken we de winnaars van augustus later bekend dan normaal.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De winnaars van de maand augustus zijn bekend:

K. Castermans heeft de Harman Kandon speaker gewonnen en N. van der Putten mogen we gelukkig maken met de MAJOOR fiets! Gefeliciteerd beide! :blush:
Supa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allen!
Ik had deze maand flink wat data over dus besloot te gaan doneren. Nu zie ik binnen de MyVodafone app een flink deel van de donaties als 'buiten de bundel' staan opgenomen terwijl er volgens dezelfde app nog 2.73 Gb aan data tegoed over is. Ik heb een 3Gb data bundel die verdubbeld is doordat ik ook klant ben bij Ziggo. Nu ben ik aan het doneren geslagen op basis van het feit dat ik de 6Gb nog lang niet bereikt had
Alleen nu is dus door het doneren de 3Gb grens overschreden en is alles wat daarna is gedoneerd als 'buiten de bundel' gerekend?
(ik heb gecontroleerd, de kosten buiten de bundel staan op Internet)
Klopt dit met ervaringen van andere donateurs?
Waarom staat dit niet in de voorwaarden? Of staat het er wel in en heb ik er overheen gelezen?

groets!
lynquido

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een goede actie. Wel jammer dat je maar 50 MB's per keer kan doneren. Kan dat in de toekomst niet anders?
Twistie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan er geen counter toegevoegd worsen waarmee je kan aangeven hoe vaak je wil mee doen. Met 50MB per keer en een totaal van 50GB wat je wil doneren moet je wel heeeel vaak klikken.... dit zorgt er voor dat je naar een GB of 3 er wel klaar mee bent.....

Ik zou het fin vinden als ik kan aangeven dat ik 100 keer mee wil doen aan de actie.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@Supa: worden hier ook daadwerkelijk kosten voor berekend of staat het enkel als buiten de bundel gemarkeerd?

@lynquido: dankjewel! We nemen je feedback mee, maar op dit moment is het om technische redenen inderdaad niet mogelijk om per keer meer te doneren.

@Twistie: hiervoor geldt ook: we nemen je feedback mee! Fijn dat je toch wilt doneren! 🙂
Twistie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga zo weer een poosje verder met doneren...neemt nu gewoon veel tijd in....hahahaha
lynquido

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ondertussen alweer 2 dagen aan het doneren. Ik had 10GB over. Ik hoop dat er snel een mooie oplossing komt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Volgende week communiceren we de winnaars.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

De winnaars voor de maand september zijn bekend:

S. Veldhuis – Harman Kardon Speaker
D. van Houte – MAJOOR fiets

Van harte gefeliciteerd beide! :heart_eyes:
Natas vd putten

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goededag ik ben de winner van de fiets van augustus maar tot de dag van nu heb ik niks meer gehoord van jullie wanneer de fiets komt,het is nu december en zou graag mijn prijs in ontvangst willen krijgen,in de lijst van gewonnen deelnemers staat mijn naam bij augustus. N.van der putten
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah ik zie dat je hier ook gereageerd hebt Natas vd putten
Ik had al op je topic een reactie gegeven. Ik heb je vraag meteen doorgespeeld naar de desbetreffende collega's die hier over gaan. Zodra ik een terugkoppeling krijg, laat ik dit meteen weten. Mijn excuses voor het ongemak!
Robvdrvelde

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie geen winnaars meer na september? Loopt deze actie nog?
Brandjuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is de huidige status? Vorige maand ruim 20gb gedoneerd en zie weinig tot geen updates met betrekking tot de winaars.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@Brandjuh en @Robvdrvelde,

We zijn ons ervan bewust dat deze informatie op zich laat wachten. We hebben dit intern al aangekaart en wachten ook nog steeds op een update hiervan. De actie loopt dus nog steeds! Zodra we nieuws hebben, wordt dit meteen hier gepost.
lynquido

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Vodafone,

Waarom duurt het zo lang voordat de winnaars bekend worden gemaakt? Loopt de actie nog? Of is het wel "echt"?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
lynquido wrote:
beste Vodafone,

Waarom duurt het zo lang voordat de winnaars bekend worden gemaakt? Loopt de actie nog? Of is het wel "echt"?

Waarom het zo lang duurt, geen idee. Men zegt te streven om rond de 15e een naam te plaatsen. Wat je zegt, dat duurt wel lang maar de reden ervan is mij niet duidelijk. Of de actie nog loopt en of deze wel echt is, JA. Want als je zoekt op de community dan kan je een mevrouw vinden die de fiets heeft ontvangen, weliswaar ging dat niet helemaal goed, maar ze heeft hem uiteindelijk ontvangen en is er heel erg blij mee.

Dus de actie is echt en we zullen maar gewoon moeten afwachten.
Ik heb dit keer ook mijn hand over mijn hart gehaald en veel van mijn databundel geschonken. Zal mij benieuwen of ik wel voldoende heb geschonken en of mijn lot eruit gehaald gaat worden. Wel spannend zo aan het einde van het oude jaar 🙂

Alvast fijne 2019 gewenst!
Nixter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer kunnen we de uitslag van december verwachten? Ik zie namelijk dat we oktober, november ook nog missen.
CoHo1968

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi. ik vroeg mij exact hetzelfde af de afgelopen maanden. Ik doneer graag aan het leger des heils. Het is best een karwei (maar 50Mb per keer) en het lijkt het me ook een kleine moeite om verantwoording aan je klanten af te leggen. Hoeveel Mb's doneren we met zijn allen? Wat krijgt het Leger des Heils?, En wie zijn de prijswinnaars. Dat soort dingen. Als bedrijf is het altijd makkelijk om dit soort dingen te starten, maar om vol te houden en tijdig iedereen te informeren dat is de uitdaging. Een goede voornemen wellicht voor 2019.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Wat je zegt CoHo1968
Het lijkt mij ook leuk om eens te zien wat er nu allemaal gedoneerd is aan het Leger des Heils en dan van 2018. Misschien leuk als Vodafone hier een mooi verhaal voor schrijft en laat weten hoeveel ze wel niet hebben opgehaald. Daarnaast zou het zeker handig zijn als de app het mogelijk maakt om meer MB's tegelijk in te leveren. Je bent een lange tijd bezig als je 1GB wenst over te maken 🙂

Laten we hopen dat dit een goede voornemen is van Vodafone om het aan te passen 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic