Zo, het antwoord is binnen en het niveau is zoals te verwachten. Onderstaand het antwoord:
Beste heer XXXXXX, Bedankt voor uw e-mail!Ik ben u graag van dienst en inmiddels heb ik uw gegevens op ons netwerk gecontroleerd. Ik zie op de laatste rekening dat er kosten buiten de bundel zijn berekend voor mobiel nummer 06xxxxxxxx. Deze kosten hebben te maken met het doorschakelen van uw mobiel nummer naar een ander nummer en dat wordt buiten de bundel berekend. De kosten van in verband met de opzegtermijn van 06xxxxxxxx zijn reeds gecrediteerd, evenals de creditnota's van 29/07/2013 met het bedrag van €1,52 en €0,90. Deze zijn verrekend met de rekening van juli met het bedrag van €14,94, u kunt dit controleren op uw afschriften.Hiermee hoop ik de kwestie te hebben verhelderd en ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben ingelicht wens ik u nog een prettige dag.Vragen? Neem gerust nogmaals contact met mij op door hier te klikken!Met vriendelijke groet, Wat klopt hier allemaal niet:
- Zoals uitgelegd aan KS in mijn mail is er naar nummer 1200 gebeld VOOR de einddatum. Wat Vodafone allemaal doorschakelt maakt mij niet uit. De kosten van een gesprek naar 1200 binnen de abonnementsperiode bedragen 0.45 per gesprek. Op de nota zie je ook duidelijk nummer 1200 staan.
- Dat de kosten opzegtermijn voor één nummer gecrediteerd waren, was mij duidelijk. Dat had ik ook aangegeven.
- Ik heb ook een vraag gesteld over de kosten opzegtermijn van het tweede nummer die op de afsluitnota deels gecrediteerd waren. Aangezien er correct opgezegd is, zijn deze kosten niet van toepassing. OP DEZE VRAAG GEWOON GEEN ANTWOORD GEHAD.
- Daarnaast heb ik een vraag gesteld over het vooruitbetaalde abogeld van beide nummers, waarbij bij een nummer NIETS gecrediteerd werd en bij het andere nummer een onjuist bedrag. OOK HIER GEWOON GEEN ANTWOORD
En dan het toppertje.....als je wilt reagren op deze mail, moet je op de link klikken......en waar kom je uit? inderdaad op de loginpagina voor klanten.....en dat ben ik niet.....stond toch duidelijk in mijn mail.
Dus dit bevestigt een paar zaken:
- ondeskundigheid van de medewerker (ik snap zelf ook wel dat er voor een servicenummer berekend is, maar dat geef ik juist aan dat dit niet klopt)
- medewerker kan blijkbaar niet lezen of stopt halfweg......3 vragen worden niet (1 keer opzegtermijn/ 2 keer teveel betaald abogeld) beantwoord en ze denkt nog steeds dat ik klant ben.
- medewerker geeft geen reactie op mijn punt van onrechtmatig incasseren.....
4 dagen nodig om een dergelijk antwoord te geven? Ik snap wel waarom jullie dit telefonisch willen afhandelen. Zoalng de (ex)klant niet het juiste antwoord krijgt, blijft die discussie gaande en zal dat pas stoppen als beide partijen het eens zijn. En wat ben je dan aan het doen als (ex)klant.......juist, medewerkers trainen omdat Vodafone dit niet doet.
Wordt denk ik toch tijd dat jullie eens gaan managen op kwaliteit ipv kwantiteit (welke trouwens ook niet gehaald wordt volgens jullie eigen beloftes).
Ben benieuwd wanneer ik de volgende reactie krijg van KS en wat de inhoud daar van gaat zijn.
NB: de naam van de medewerker heb ik maar uit de reply gehaald.....kunnen jullie zelf wel even opzoeken voor de verplichte herhalingstraining....