In juni nieuw Vodafone Red abonnement afgesloten inclusief vervangend toestelservice en verzekering.
20 juni helaas barst in het scherm dus op naar de vodafone winkel. 11 uur s’ochtends te woord gestaan door aardige winkel medewerker. Barst is geen defect maar de verzekering dekt deze schade. Vodafone medw. belt de verzekering voor claimnummer en meld toestel aan voor vervangende toestelservice met claimnummer.
Helaas hier gaat het al mis….. Toestel kan niet vervangen voor we maandag 22 juli op vakantie gaan, dit in tegenstelling tot de belofte bij de aanschaf…Voor 12 uur bellen zelfde dag nog vervangen.
Dan maar een afspraak gemaakt voor 8 augustus voor 12:00 uur. (na de vakantie)
Op 8 augustus wordt het toestel niet opgehaald, na 12:00 mailtje van Dynalogic dat ze een nieuwe afspraak zouden maken.
Vodafone gebeld echter gelijk doorverwezen naar Dynalogic. Dynalogic gebeld (betaalnummer) krijg een vaag verhaal dat ze niet genoeg toestellen hebben om de nieuwe dienstverlening van Red te ondersteunen. Ze zouden nog wel bellen als er weer een toestel zou zijn. Weer Vodafone gebeld en na heel veel druk ging men hiermee eindelijke wel aan de slag. Na interventie Vodafone zou er Zaterdag 10 augustus toch een telefoon worden gebracht. Zaterdag 2 uur na het afgesproken tijdstip wordt het defecte toestel opgehaald en leen toestel gebracht.
16 augustus bericht van Dynalogic dat op 17 augustus toestel wordt omgeruild….(dat is snel gerepareerd ?).
17 augustus staat er een courier met een wissel toestel om het defecte toestel op te halen wat reeds in reparatie is gegeven. Weer contact met Dynalogic, was een vergissing.
3 september is gerepareerde toestel weer retour.
Eind december een rekening van Vodafone ontvangen voor de volledige kosten van de reparatie.
Vodafone gebeld geen uitleg over de rekening maar moest maar contact opnemen met Dynalogic.
Niet akkoord met oplossing van Vodafone,en na ampel overleg bij Vodafone intern is de conclusie dat Dynalogic het claimnummer kwijt lijkt te zijn toch maar zelf bellen naar Dynalogic is het advies.
Het is toch onbestaanbaar dat ik een contract heb met Vodafone, Vodafone mij een rekening stuurt en automatisch incasseert en ik de problemen van een niet functionerende onderaannemer van Vodafone moet gaan oplossen door weer op eigen kosten met Dynalogic te gaan bellen. Vervolgens moet ik dan maar kijken hoe en wanneer ik het teveel betaalde bedrag terug krijg. Als je dat van te voren zou weten zou ik voor een andere dienstverlener gekozen hebben.
Inmiddels heb ik voor meer dan 15 euro belkosten gemaakt enin totaal al meer dan 3 uur aan de telefoon gehangen,50% wachtijd bij zowel Dynalogic als ook Vodafone.
Vodafone mag dit probleem binnen 5 werkdagen oplossen en anders storneer is zelf de factuur wel. Dan kunnen we kijken wat een onafhankelijke partrij van dit gebrek aan dienstverlening vindt aan het eind van een mogelijke incasso procedure.
Vodafone moet zich schamen dat ze haar problemen in haar dienstverlening doorschuift naar haar klanten.
Zijn er vergelijkbare ervaringen op dit forum ?