Hoi @Giamanta
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Geen idee of Vodafone in staat is om je iPhone terug te vinden. Ik weet wel dat je zelf op je iPhone “Zoek Mijn” aan moet zetten om dan vervolgens met je Apple ID te achterhalen waar je toestel is. Of Vodafone je daar nu nog mee kan helpen, geen idee.
Daarnaast is het ruilen van je toestel iets wat je denk ik niet goed heb begrepen. Je kan bij Vodafone na 4 maanden je abonnement wijzigen door Vodafone Next te gebruiken. Dit is er speciaal voor als je je toestel kwijt bent geraakt of als die kapot is. Dus je zou beroep kunnen doen op Vodafone Next en dan kan je weer een nieuw toestel uitzoeken, waar je dan wel voor moet betalen!
Dan het laatste stukje over het overzetten van je gegevens. Als je altijd een backup hebt laten maken door je iPhone dan kan je gewoon weer met je Apple ID inloggen op je nieuwe iPhone en daarop aangeven dat je je backup terug wil zetten en dan staat alles weer online vanaf het moment dat je laatste backup is gemaakt. Dus ook dat is iets wat je eigenlijk zelf kan doen. Of iemand je in de winkel daarmee kan helpen, dat zou je dan moeten vragen!
Mijn advies, loop anders even langs een Vodafone winkel, als die bij je in de buurt open is. Die kunnen je het best direct face to face vertellen wat je het best kan doen en dan kunnen ze je waarschijnlijk ook helpen.