Giamanta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Diefstal Iphone S5

Ik heb een abbonement Iphone s5 de politie die mij aangofte behandelde van wat ik bij het ondertekenen van het abbonement kreeeg dat jullie in staat zouden zijn om dat Iphone \S5 te vinden.En ik had eeen abbonement waarbij ik de iphone zou mofgen ruilen voor het nieuwste versie apple en alles op dat iphone mag overnemen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Giamanta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee of Vodafone in staat is om je iPhone terug te vinden. Ik weet wel dat je zelf op je iPhone “Zoek Mijn” aan moet zetten om dan vervolgens met je Apple ID te achterhalen waar je toestel is. Of Vodafone je daar nu nog mee kan helpen, geen idee.

Daarnaast is het ruilen van je toestel iets wat je denk ik niet goed heb begrepen. Je kan bij Vodafone na 4 maanden je abonnement wijzigen door Vodafone Next te gebruiken. Dit is er speciaal voor als je je toestel kwijt bent geraakt of als die kapot is. Dus je zou beroep kunnen doen op Vodafone Next en dan kan je weer een nieuw toestel uitzoeken, waar je dan wel voor moet betalen!

Dan het laatste stukje over het overzetten van je gegevens. Als je altijd een backup hebt laten maken door je iPhone dan kan je gewoon weer met je Apple ID inloggen op je nieuwe iPhone en daarop aangeven dat je je backup terug wil zetten en dan staat alles weer online vanaf het moment dat je laatste backup is gemaakt. Dus ook dat is iets wat je eigenlijk zelf kan doen. Of iemand je in de winkel daarmee kan helpen, dat zou je dan moeten vragen!

Mijn advies, loop anders even langs een Vodafone winkel, als die bij je in de buurt open is. Die kunnen je het best direct face to face vertellen wat je het best kan doen en dan kunnen ze je waarschijnlijk ook helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Giamanta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee of Vodafone in staat is om je iPhone terug te vinden. Ik weet wel dat je zelf op je iPhone “Zoek Mijn” aan moet zetten om dan vervolgens met je Apple ID te achterhalen waar je toestel is. Of Vodafone je daar nu nog mee kan helpen, geen idee.

Daarnaast is het ruilen van je toestel iets wat je denk ik niet goed heb begrepen. Je kan bij Vodafone na 4 maanden je abonnement wijzigen door Vodafone Next te gebruiken. Dit is er speciaal voor als je je toestel kwijt bent geraakt of als die kapot is. Dus je zou beroep kunnen doen op Vodafone Next en dan kan je weer een nieuw toestel uitzoeken, waar je dan wel voor moet betalen!

Dan het laatste stukje over het overzetten van je gegevens. Als je altijd een backup hebt laten maken door je iPhone dan kan je gewoon weer met je Apple ID inloggen op je nieuwe iPhone en daarop aangeven dat je je backup terug wil zetten en dan staat alles weer online vanaf het moment dat je laatste backup is gemaakt. Dus ook dat is iets wat je eigenlijk zelf kan doen. Of iemand je in de winkel daarmee kan helpen, dat zou je dan moeten vragen!

Mijn advies, loop anders even langs een Vodafone winkel, als die bij je in de buurt open is. Die kunnen je het best direct face to face vertellen wat je het best kan doen en dan kunnen ze je waarschijnlijk ook helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Welkom op de Vodafone Community @Giamanta

Jeetje! Wat naar dat jouw iPhone is gestolen. Ontzettend fijn om te zien dat @Energieboy je al heeft voorzien van tips. Wat betreft het terugvinden van jouw iPhone. Dit is niet iets wat Vodafone kan doen. Je kunt dit alleen zelf doen als je de optie ‘Zoek mijn iPhone’ hebt ingeschakeld. Als deze optie is uitgeschakeld, dan kun je helaas niet zien waar jouw toestel zich bevind. De politie kan wel informatie opvragen over welk toestel bij welke mast voor het laatst is gebruikt, maar dat vragen zij in het algemeen enkel en alleen aan bij misdaadzaken. 

Wat betreft de informatie over Vodafone Next en het maken van een back-up, dat kan ik niet beter verwoorden dan @Energieboy. Ben je toevallig ook al langs de winkel gegaan naar aanleiding van het bericht van @Energieboy gisteren?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic