Beste Vodafone,
Ik ben al zeker 20 jaar klant ben bij Vodafone kocht ik onlangs een Samsung S23 die al vanaf dag 1 defect was .
Mijn netwerk valt constant weg en blijft soms uren weg .
Na 3 keer nadat de Samsung S23 voor reparatie naar Dynafix gestuurd te zijn geweest is het probleem nog steeds niet verholpen , en ben ik weken verder 1. weken niet bereikbaar 2. luister aub naar de klant en stuur hem niet 3 keer op onnodig want dit was overbodig.
Heb speciaal voor de promotie de Galaxy Watch 6 genomen en na bijna 2 maanden tot op heden niet ontvangen, wel contact gelegd met Samsung hierover en die geven aan nog 7 weken wachten dus met andere woorden 3,5 maand om hem te ontvangen !!!! (Als ik dit wist was ik er niet eens aan begonnen.)
Aan de service van Vodafone niets aan te merken maar duurt allemaal veel te lang .
Nu de Samsung S24 uit komt zou ik die wel graag willen voor de moeite 😛 !! ( als waardering voor jullie vaste klant en vaste Samsung gebruiker).
Dit is gewoon mij frustratie hoop dat ik hier een leuke compensatie ontvang om alles te vergeten.
Ik wil niet klagen