Nokialumia800

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deblokkeringscode/pukcode werkt niet

Hallo,

Ik heb al een tijdje mijn nokia lumia 800. Er zit een vodafone simlock op. Gisteren probeerde ik er even een T-mobile kaartje in te doen om te kijken of deze het deed. Het had een pukcode nodig, die vulde ik in en toen deed deze het niet (natuurlijk omdat er dus een lock op zit).
Toen deed ik mijn normale kaartje van vodafone er weer in en nu vraagt deze ook de hele tijd om een pukcode of deblokkeringscode! Het volgende staat er:
Deze simkaart kan alleen worden gebruikt op specifieke netwerken en is geblokeerd.
Neem contact op met de klantenservice voor de deblokkeringscode.


Wanneer ik de pukcode vervolgens invul, zegt het dat de pukcode onjuist is.

En dat terwijl ik het kaartje altijd gebruikt heb!
Kan iemand me helpen?

Groeten,
Delian
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Verwijder SVP je 2e bericht, het is niet toegestaan om op het Forum dubbel te posten dit kan ook verwarring brengen. Deze kun je verwijderen via opties bij het bericht.

Bedankt in ieder geval.
Nyra26

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb deze zelfde problemen met me samsung S5!! Ik zie hier boven geen antwoord op de vraag.. Dus wat miet ik doen met pukcode die onjuist word weergegeven??
Anonymous
Niet van toepassing
Heb even op je andere bericht gereageerd
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien zowel Nyra26 als Nokialumia800 dubbele berichten hebben geplaatst in dit topic zal ik dit dubbele topic sluiten en op een later moment archiveren. Zie ook onze huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic