Nyra26

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

24/7?? PUKCODE ONJUIST!!

Sorry maar had al eerder een bericht geplaats maar die support van 24/7 kloppen denkniet echt he dan!

Nogmaals PUKCODE geeft ONJUIST aan bij me toestel SAMSUNG S5...
Dus wat gaat daaraan gedaan worden???
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

De meeste kanalen om de Webcare crew te bereiken zijn 24/7. De telefonische klantenservice, mail en het forum zijn geen 24/7 kanaal. Er wordt geprobeerd om binnen 1 dag tot en halve dag te reageren op je post die je hebt achtergelaten op het forum.

Gaat dit niet om en Vodafone Mobile Protect code? Of gaat het echt om je puk code? Via het forum kunnen we je helaas geen nieuwe code opsturen ivm privégegevens die niet via het forum op te halen zijn.
Je zou morgen even contact kunnen opnemen met de klantenservice dan kan er worden gekeken of en nieuwe code op te sturen mogelijk is.
Nyra26
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er word gevraagd om een PUKCODE dus geen idee.. Maar ga daarvoor me tel niet uitzetten nu dus om daar achter zien te komen. Ik wilde bij OPROEPEN-OPROEPEN BLOKKEREN-VIDEOBELLEN wilde alle INKOMMENDE inschakelen.. En daarvoor moest ik CODE geven.. Wat mij lijkt je PIN2 maar dat deed tie niet.. Dus ik PIN2 gewijzigt en toen wilde ik de FND inschakelen waarvoor je ook die PIN2 gebruikt.. En toen kreeg ik dus dat CODE GEBLOKKEERT is en dus werd er gevraagd om een PUKCODE.. ????
Anonymous
Niet van toepassing
De gewone pukcode vind je in my vodafone. Werkt hij dan nog niet dan raad ik je aan om je simkaart in een ander type en merk toestel te stoppen om dan in te voeren. De klantenservice kan je deze trouwens ook geven.
De pukcode 2 ga je niet krijgen omdat dan van alles veranderd kan worden wat niet veranderd mag worden.
Nyra26
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zeg ik dus die PUKCODE doet het dus niet.. En ik gaat zkrs niet nu me SIMKAART eruit halen!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Heb je inmiddels al contact opgenomen met de klantenservice? Nogmaals via het forum is er geen mogelijkheid en nieuwe code te ontvangen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum is het opvragen of controleren van een pukcode niet mogelijk. Kijk hiervoor op je My Vodafone of neem contact op met de klantenservice. Zie ook onze huisregels. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic