miessssjelle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deblokkeren van smsdiensten

Hallo,

Ik zou graag de sms dienst willen deblokkeren.
Ik werd doorgestuurd naar de payinfo site maar hier staat dat ik contact met jullie moet opnemen.

Dus bij deze 🙂

Groetjes,

Michelle
16 Reacties 16
sanderbreemen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb perongeluk mijn sms diensten uit ge blokkeerd hoe deblokkeer ik dat ? ik kan nu geen online betalingen meer doen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi sanderbreemen,

Denk je dat je dit via je toestel gedaan hebt? Of was het op een andere manier?
sanderbreemen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fia smsdienstenfilter
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Sander, als je geen deblokkadeslot hebt gezet kun je de blokkade als het goed is verwijderen via smsdienstenfilter zelf. Heb je dat wel gedaan, bel dan aub met de klantenservice (1201). Mijn collega's kunnen het deblokkadeslot voor je verwijderen en eventueel ook direct de blokkade die je graag weg wilt hebben.
Dieuwke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik kreeg vandaag opeens een sms van payinfo dat ik gebruik maak van Wallpapers, wat schijnbaar 5 euro per week wordt.
Nu heb ik mij nergens voor aangemeld, ik had op dat  tijdstip niet eens mijn telefoon bij de hand. Ook zat er een bericht bij met welkom bij Kulaville?? Geen idee wat dit is en waarom ik dit krijg, maar schijnbaar betaal ik hier dus wel voor.
Ik heb gekeken op mijn vodafone online rekening en nu blijkt dat er vaker geld afgeschreven is.
Op payinfo.nl staat dat er ook geld wordt afgeschreven voor BOKU. Er is volgens hen nu ondertussen in totaal 33 euro afgeschreven voor SMS diensen waar ik mij nooit voor heb aangemeld. Ik heb me nu via payinfo smsdiensten, maar wil wel graag het geld terug wat zomaar van mijn rekening is afgeschreven. Kan iemand mij hierbij helpen???
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Dieuwke, misschien wel ja 🙂 Vul aub op deze pagina het klachtenformulier in. Je klacht over deze aanbieder komt dan direct bij de juiste afdeling terecht. Zij bekijken met je wat er precies gebeurd is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Miessssjelle,

Allereerst welkom op het forum!

Jammer dat het stopzetten van de smsdienst niet via payinfo is gelukt.
Je kunt in dit geval contact met onze klantenservice opnemen via 1200 of 1201. Ook is het mogelijk hierover contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter.
Goeman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
had het voor de kinderen geblokkeerd maar kan nu zelf geen appies downloaden..
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@Goeman Ik heb je bericht even toegevoegd aan dit topic. Kijk eens of je iets hebt aan de tips die hier staan.
Seanforums

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem.

Volgens Payinfo.nl moet ik contact op nemen met mijn mobiele telefoonaanbieder.
Dit is wat er letterlijk staat: "Op je mobiele nummer is het déblokkadeslot actief. Je kunt blokkeringen voor betaalde sms-diensten uitsluitend wijzigen door contact op te nemen met je mobiele telefoonaanbieder"

Dus bij deze zou ik dat graag willen deblokkeren. 🙂

Groet,
Sean
Seanforums

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik een bericht plaats op Facebook hierover, word deze verwijderd.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Seanforums ,

Hoe bedoel je? Worden je berichtjes volledig verwijderd?
Als je privégegevens plaatst in je bericht wordt het bericht eraf gehaald om jou identiteit te beschermen.
Seanforums

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat geen personelijke informatie in, dit is wat ik gestuurd heb.

Hallo,

Volgens Payinfo.nl moet ik contact op nemen met mijn mobiele telefoonaanbieder.

Dit is wat er letterlijk staat: "Op je mobiele nummer is het déblokkadeslot actief. Je kunt blokkeringen voor betaalde sms-diensten uitsluitend wijzigen door contact op te nemen met je mobiele telefoonaanbieder"

Dus bij deze zou ik dat graag willen deblokkeren. Maar ik deel geen personelijke informatie op een Facebook tijdlijnbericht. Hoe word dit verder geregeld?

Groet,
Sean
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Misschien dat @Serkan je verder kan helpen zodat en collega van hem je Facebook post zal doorlezen?

En je kunt gebruik maken via www.vodafone.nl/support/contact/ van de live chat, misschien dat je daar eens kunt proberen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Seanforums , wanneer je ooit een deblokkadeslot hebt geplaatst kun je bij onze klantenservice een verzoek indienen om de slot te laten verwijderen. Openbare facebookberichten worden normaal nooit verwijderd, behalve bij o.a. grof taalgebruik, spam en/of dubbele berichten. Privéberichten worden alleen op verzoek in behandeling genomen, stuur altijd eerst een bericht via de openbare tijdlijn.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic