feddovangogh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deactiveren extra databundel EU

Hoe deactiveer ik mijn extra aangeschafte databundel voor de EU? Tot nu toe lukt dit alleen per telefoongesprek met de service afdeling. Zij zeggen echter dat het ook in de app moet kunnen. Aansluiten is makkelijk genoeg maar hoe kom je er af? Zonder iets te doen wordt hij automatisch verlengd wat natuurlijk niet handig is, in tegendeel, voor een tijdelijke verhoging van je datalimiet wil je niet dat het automatisch permanent is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi feddovangogh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er voor het gemakshalve vanuit dat je Extra data voor Nederland en de EU hebt genomen. Deze kan je aan-en uitzetten via My Vodafone maar ook via de My Vodafone app en ook per sms. Kijk maar even op deze website: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Hier zie je hoe je deze aan- en uitzetten en het moet gemakkelijk gaan 🙂
Laat even weten of je deze ook hebt en of het is gelukt. Als het is gelukt, wil je dit bericht dan als Best Antwoord geven, daar heb je andere Community bezoekers ook mee. Bedankt en goed weekend!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi feddovangogh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er voor het gemakshalve vanuit dat je Extra data voor Nederland en de EU hebt genomen. Deze kan je aan-en uitzetten via My Vodafone maar ook via de My Vodafone app en ook per sms. Kijk maar even op deze website: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Hier zie je hoe je deze aan- en uitzetten en het moet gemakkelijk gaan 🙂
Laat even weten of je deze ook hebt en of het is gelukt. Als het is gelukt, wil je dit bericht dan als Best Antwoord geven, daar heb je andere Community bezoekers ook mee. Bedankt en goed weekend!
feddovangogh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank, ik begrijp dat je het in de browser en in de app kunt uitzetten. De link geeft echter geen uitsluitsel HOE.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi feddovangogh,
Is het inmiddels gelukt om de bundel uit te zetten?
Via de link zie je precies wat je moet sms'en naar 4000.
feddovangogh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie geen link, heb al eerder de bundel stopgezet via jullie helpdesk. Wil echter weten hoe het via de app kan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic