Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

De iPhone 14

Dit artikel is gearchiveerd.

 

 

61 Reacties 61
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

@Arsance de mijne staat op “ontvangen”. Is de jouwe inmiddels gewijzigd?

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mijn allereerste was een 3GS zwart in 2010-2012

 

Iphone 4 (zwart) 2012-2014

 

Iphone 5S (wit) 2014-2017

 

IPhone 8 (gold)  2017-2019

 

IPhone XR (zwart) 2019-2021

 

nu IPhone 12 Pro gold 2021 tot nu

 

volgende maand Iphone 14 Pro (kleur ben ik nog niet uit)

 

 

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Komt Vodafone met een kortingscode (korting 80,-) voor de AirPods Pro als je de nieuwste Iphone besteld zoals de afgelopen 2 jaar?

 

Ik mag volgende maand mijn abonnement verlengen

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

@Robinhensgens van mij nog steeds op onbekend. Contact gehad met Vodafone. Bestelling is wel goed doorgekomen!

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Alex @Sander  is er hier iemand van jullie die de diverse vragen die hier al gesteld zijn zou kunnen beantwoorden?  Dat zou namelijk een hoop extra vragen en onzekerheden wegnemen.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Ik kan ook nog steeds mijn abonnement verlengen in de app… is dat bij jullie ook zo?

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

@Arsance ik heb hetzelfde. Ervaring van eerdere jaren duurt dat altijd wel even. 

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

@Arjennn ja normaal heb ik wel geduld, maar omdat het vanmiddag zo slecht ging met bestellen (2x over hetzelfde besteld en 1 is er blijkbaar gelukt) ben ik wat onzeker 😛

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes

Het is wel qua berichten hier stukken rustiger dan afgelopen jaren. Als dit een weerspiegeling is van het aantal verkopen, dan zouden we dit jaar snel aan de beurt moeten zijn 😉

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

@Robinhensgens de afgelopen jaren hadden we ook het grote bestellen en leveren topic. 
maar vooralsnog is het inderdaad rustig, dus hopelijk vrijdag iedereen z’n nieuwe iPhone binnen. 

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Status van mij mijn bestelling staat nog steeds op onbekend. Nog meer mensen last van?

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Niek Jep hier ook.
Eerste keer dat ik bij Vodafone bestel. Moet zeggen dat ik ze erg vaag vind doen m.b.t. de levertijden. 

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Joshoon nornaal komt er nog een bericht hier op te staan omtrent levertijden.

 

Ik bestel al jaren bij Vodafone maar nog nooit heeft mijn status zo lang op onbekend gestaan. Kreeg wel al een (standaard) e-mail met excuses voor de vertraging dus ik ga er maar vanuit dat alles goed staat en komt.

 

Uit het verleden weet ik dat bij veel klanten de status op donderdag verspringt  en er een T&T zichtbaar komt en vrijdag de uitlevering plaats vind.

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Niek Op Tweakers zag ik ook mensen praten over zo'n excuses mail, deze heb ik echter niet gehad.

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

@Joshoon die mail krijg je inderdaad jaarlijks. Ik heb hem vandaag ook ontvangen. Is gewoon standaard, omdat het product nog niet op voorraad is en er dus vertraging oploopt.

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Arjennn Tja, alleen ik heb die niet gehad.
Status van mijn bestelling betreft: We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. Per email of sms houden we je op de hoogte van je bestelling.

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Niek dat klopt idd. Komende donderdag gaat spannend worden 😉 hopen dat ik erbij zit!

 

ik had ordernummer en bevestiging om 14:30 binnen 

 

iPhone 14 pro 128 black 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Sander Weet jij misschien wanneer er een levertijden lijstje van de nieuwe iPhones online komt? 😁

Tabeeee

Liefhebber
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Ruud001 dat zal donderdag of vrijdag pas komen denk ik als het überhaupt al komt 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

@Ruud001 Hele goede vraag! Net zoals vorig jaar komt er ook dit jaar weer een dergelijke pagina waarop de levertijden zichtbaar zijn. Deze pagina zal eind volgende week ongeveer live staan en bevat vooral informatie over de levering voor klanten die nog moeten bestellen. Zo krijg je een indicatie van wanneer je het toestel dan kan verwachten. Van belang is altijd wel dat het SMS bericht met informatie over de levering wat je ontvangt leidend is. 

De klanten die als allereerste hun bestelling hebben geplaatst zullen vanaf 16 september hun toestel gaan ontvangen (met uitzondering van de klanten die gekozen hebben voor iPhone 14 Plus). Iedereen ontvangt een SMS met daarin een update over de levering. Zit je helaas niet bij de allereerste batch? Dan volgt de levering zo snel mogelijk en houden we je per SMS op de hoogte van de levering. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic