Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

De iPhone 14

Dit artikel is gearchiveerd.

 

 

61 Reacties 61
Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Cecilia En walt onder de allereersten? 
En wanneer kunnen we die SMS verwachten?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Joshoon De klanten die in de allereerste batch vallen zullen deze week een SMS krijgen over de levering. Zij zullen hun toestel (met uitzondering van de iPhone 14 Plus) vanaf 16 september ontvangen. De klanten die helaas niet in de eerste batch vallen zullen rond 20 september een SMS krijgen met daarin een update over de levering van hun toestel. 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Cecilia Oké! Is er ook bekend welke bestel tijd onder welke batch valt? Of valt daar nog niets over te zeggen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Joshoon Daar valt helaas nog niets over te zeggen! Hopelijk kun je de spanning nog even aan ^^

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Hallo allemaal, eerder was ik die-hard Samsung, vanaf de S1. Totdat ik vanuit mijn familie een gebruikte Iphone 6+ kreeg. In een recordtijd was ik helemaal om. Daarna de Xr, 11 en 12 pro max. Deze toestellen minstens 1 jaar na introductie. Nu is mijn wens uitgekomen door de 14 pro max nieuw vanaf de lancering te bestellen. Hopelijk ben ik 1 van de mazzelaars die op 16 september het toestel krijgen.

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia 

 

Komt Vodafone met een kortingscode (korting 80,-) voor de AirPods Pro of de AirPods als je de nieuwste Iphone besteld zoals de afgelopen 2 jaar?

 

Ik mag volgende maand mijn abonnement verlengen

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Nog iets meer dan een dag en nog steeds niets vernomen. Geen status update, geen indicatie levertijd... Ben blij dat ik nog bedenktijd heb 🙄
Gaat inmiddels bij andere providers toch een stuk beter. 

Misschien toch niet zo'n juiste keuze geweest om weer terug te gaan naar Vodafone.

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Joshoon bij iedere provider loopt het niet vlot. Dat is een jaarlijks terugkerend iets. Status updates zijn altijd pas donderdag/vrijdag dus nog even afwachten. 🙂

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Niek Bij T-Mobile krijgen klanten al melding dat hij is overgedragen aan de koerier.... en ze kunnen al een bezorgafspraak inplannen. Dus hoezo loopt het niet vlot? 
Ik wacht morgen nog af, en anders de boel maar annuleren 🙂 
Zal niet de eerste keer zijn dat ik bij Vodafone annuleer omdat ze zo nalatig zijn. Heb het zelfde meegemaakt destijds met de iPhone 7. Toen ook geannuleerd en de zelfde dag kon ik hem in de winkel van een andere provider gewoon direct mee krijgen.

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Joshoon ook daar hoor ik mensen over klagen, orders niet doorgekomen, nog niks gehoord. Dus niet alles is perfect bij andere providers.

Neemt niet weg dat de informatievoorziening uit Vodafone beter mag en wellicht ook moet.

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes


BC19741D-E723-41C0-9E3E-DA2243F7D97D.jpegDit lijkt mij duidelijk op iphoned.nl Gewoon afwachten, vanaf vrijdag zien we het vanzelf.
 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

@Andr3 Nou dan is alleen Vodafone de dupe? Want inmiddels is KPN ook al aan het uitleveren naar de koeriers...

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Grote kans dat de koeriers de opdracht krijgen om hem tot vrijdag vast te houden. Als Vodafone ze morgen opstuurt (zoals elk jaar) is er niks aan de hand in mijn ogen. Ik heb hem in ieder geval elke keer nog op de dag van de release in huis gehad. De status is toen pas een dag van te voren aangepast (donderdag dus). Procedure wijkt dus nog niets af dan eerdere jaren. 

Nog even spannend!

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Ik heb tot nu toe ook iedere keer met de release de iPhone binnen gehad, toch blijft het iedere keer spannend. 
Flink hopen dat we m overmorgen ook binnen krijgen. 

Wel met @Joshoon eens dat de communicatie van VF achterblijft op die van de concurrenten, dit heb ik vorige jaren ook al eens aangegeven. 
ze weten inmiddels echt wel wat ze binnen krijgen of al hebben gekregen. 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Zojuist mail met contract gehad. Status is veranderd naar uitleveren! 

Joshoon

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier helaas nog niets

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Voor de mensen die straks een iPhone 14 hebben, er ligt direct al een update klaar!!
Meer informatie, lees hier iOS.16.0.1 voor iPhone 14 update en BELANGRIJK!!

Nassira

Gedreven Meekijker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Sander  mijn vraag die ik 2e stelde is niet beantwoord. Als ik deze voor de 3e schrijf wordt deze dan wel beantwoordt? 

Dankjewel voor de moeit!

 

 

heeft Vodafone een actie met een kortingscode (korting 80,-) voor de AirPods Pro als je de nieuwste Iphone besteld zoals de afgelopen 2 jaar?

 

Ik mag volgende maand mijn abonnement verlengen

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Nassira Sorry dat door alle berichten omtrent de bestellingen jouw vraag over het hoofd is gezien. Volgende keer mag je hier ook gerust een apart topic voor aanmaken. Wat betreft jouw vraag heb ik even geïnformeerd achter de schermen of we de actie van vorig jaar waarbij je een kortingscode kreeg voor de Airpods Pro (bestelling geplaatst in specifieke periode) i.c.m. iPhone 13 opnieuw kunnen verwachten. Helaas moet ik je teleurstellen. Deze actie komt nu i.c.m. de iPhone 14 niet terug. 

Willy.Vaessen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn eerste iPhone was de 4s in 2012.

Ik herinner me nog goed dat ik eigenlijk fel tegen de iPhone was, want overhyped, overpriced en "gesloten".

Toch was de iPhone toen het enige apparaat waarmee we voor elkaar konden krijgen wat we wilden met gedeelde agenda's. Ik had al maanden lopen klooien met Android en kreeg het delen van agenda's niet voor elkaar en met de iPhone 4s van een kennis probeerde ik het toen en werkte het binnen 5 minuten.

Toen was ik overstag en schaften we een aantal toestellen aan.

 

Daarna heb ik de 5s gehad, gevolgd door de 1e generatie SE, de 8s, XS, 12 en nu de 13 Pro Max. Ik heb dus wat modellen overgeslagen om diverse redenen en ook de 14 laat ik vooralsnog aan mij voorbijgaan. Het zit er financieel gewoon niet in om weer over te stappen en "vastzitten" in het Apple ecosysteem betekent in mijn optiek niet dat ik elk jaar de nieuwste iPhone moet hebben.

 

Als er iets vervangen wordt, is 't m'n MacBook, maar daar twijfel ik nog hard over.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic