Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes

De Vodafone medewerkers op het forum

Hi iedereen!

Omdat ik mezelf sinds afgelopen vrijdag ook Forum Moderator mag noemen, zal ik me even voorstellen! Mijn naam is Jackie. Ik ben 25 jaar en ben sinds 2014 werkzaam bij Vodafone. Ik ben begonnen met mijn woordspinsels naar klanten op de chat, en ben sinds oktober 2015 doorgestroomd naar het Webcare Team.

Als afgestudeerd CMD-er (Communication & Multimedia Design) met een passie voor copywriting zit ik hier helemaal op mijn plek! Al zorgt mijn passie voor schrijven er nogal eens voor dat ik klanten boekwerken voorschotel. Een oud stagebegeleider vertelde mij eens: Schrijven is schrappen! En dat moet ik regelmatig nog even doen nadat ik uitgerateld ben. 😛 Wat ik naast informatieve boekwerken erg leuk vind, is een grapje tussendoor. Als ik ergens een opening vind, voeg ik graag een flauw mopje of wise-ass opmerking toe aan mijn uitleg. Die speelse schrijfstijl is mijn ding en hoop ik ooit nog eens in een boek te verwerken!

Wat valt er verder nog over mij te vertellen? Ik woon samen met mijn vriend in ons eigen huisje. We hebben geen huisdieren, maar wel een hoop vrienden en familie die zo'n beetje tot de inboedel behoren. In mijn vrije tijd vind je mij op terrasjes, barkrukken, festivals, langs het voetbalveld of gewoon gezellig bij vrienden thuis. Daarnaast doe ik aan Combifit en speel ik trompet in een fanfare. En tussendoor schrijf ik zo nu en dan nog voor een online cultureel platform. Ik heb genoeg te doen dus! 😄

Ik zie dat mijn collega's wat verteld hebben over hun telefoons, dat is in mijn geval niet heel spannend. Ik gebruik al sinds ik me kan heugen alleen maar Samsung toestellen. Die ken ik intussen op mijn duimpje en doen altijd precies wat ik wil. Tenzij ze me uit de handen glippen en in 1000 stukjes op de grond vallen, maar dat gebeurt niet zo vaak hoor! 😉

Ik heb ontzettend veel zin om met het forum aan de slag te gaan. Tot schrijfs!
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Ik zal me ook even voorstellen!

Ik ben Nadia en ik ben in 2011 begonnen bij Vodafone toen ik een bijbaan zocht naast mijn studie neurowetenschappen. Ik ben blijven plakken en maak sinds 2012 deel uit van de 24/7 Web Crew en sinds kort ook de Forum Crew.

Mijn eerste smartphone had ik pas in 2012. Ik zag de meerwaarde er eerder nooit van in, maar als je eenmaal bij Vodafone werkt wordt de groepsdruk toch wel érg groot 😉 Inmiddels ben ik net zo verslaafd aan mijn telefoon als de rest van mijn vrienden en collega’s en kan ik altijd en overal de filmpjes die mijn schoonmoeder op mijn tijdlijn plaatst (lang leve de tijdlijncontrole) checken.

Binnen de 24/7 Web Crew sta ik bekend als een notoire telefoonvernietiger… Mijn eerste slachtoffer was een Samsung Galaxy S3. Een van de grote voordelen hiervan vond ik dat deze telefoon een losse batterij heeft waardoor de schade meevalt als de telefoon een smak maakt 😉 Helaas heeft mijn Samsung uiteindelijk toch het onderspit gedolven: na een gezamenlijke vlucht van de trap had deze plotseling veel weg van een LG G Flex. Ik heb het toen enkele maanden uitgehouden met een geleende BlackBerry Q10, die het ondanks de moordneigingen die ik ervan kreeg wél overleefd heeft.

Inmiddels weet ik het belang van een goed hoesje op waarde te schatten (menig bouwvakker ziet groen van jaloezie bij het zien van mijn ultiem beschermend hoesje). Ik ben al bijna een jaar schadevrij met de HTC M8, ondanks het feit dat deze regelmatig hardhandig in contact komt met verschillende oppervlakken. Ook de HTC kan het een en ander hebben, hij heeft zojuist 2 dagen in een paardenstal (incl. paard) overleefd zonder een schrammetje! Nu alleen nog een zelfreinigende functie…

Naast telefoons onbedoeld slopen rijd ik in mijn vrije tijd veel paard, verdoe ik mijn tijd met series en films en ga ik lekker uit eten met vrienden. Daarnaast maak ik graag verre reizen als mijn tijd, verlofdagen en portemonnee dat toelaten. Zuidoost-Azië en Zuid-Amerika heb ik al gehad, mijn volgende bestemming is nog nader te bepalen. Tips zijn welkom!

Als moderator hoop ik jullie als forumleden zoveel mogelijk te betrekken bij het verder uitbreiden en verbeteren van het Vodafone Forum. Daarnaast wil ik samen met jullie en de andere moderators een inhoudelijk sterk en actief forum neerzetten 🙂 Ik heb er in ieder geval veel zin in!



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic