Hi iedereen!
Omdat ik mezelf sinds afgelopen vrijdag ook Forum Moderator mag noemen, zal ik me even voorstellen! Mijn naam is Jackie. Ik ben 25 jaar en ben sinds 2014 werkzaam bij Vodafone. Ik ben begonnen met mijn woordspinsels naar klanten op de chat, en ben sinds oktober 2015 doorgestroomd naar het Webcare Team.
Als afgestudeerd CMD-er (Communication & Multimedia Design) met een passie voor copywriting zit ik hier helemaal op mijn plek! Al zorgt mijn passie voor schrijven er nogal eens voor dat ik klanten boekwerken voorschotel. Een oud stagebegeleider vertelde mij eens: Schrijven is schrappen! En dat moet ik regelmatig nog even doen nadat ik uitgerateld ben. 😛 Wat ik naast informatieve boekwerken erg leuk vind, is een grapje tussendoor. Als ik ergens een opening vind, voeg ik graag een flauw mopje of wise-ass opmerking toe aan mijn uitleg. Die speelse schrijfstijl is mijn ding en hoop ik ooit nog eens in een boek te verwerken!
Wat valt er verder nog over mij te vertellen? Ik woon samen met mijn vriend in ons eigen huisje. We hebben geen huisdieren, maar wel een hoop vrienden en familie die zo'n beetje tot de inboedel behoren. In mijn vrije tijd vind je mij op terrasjes, barkrukken, festivals, langs het voetbalveld of gewoon gezellig bij vrienden thuis. Daarnaast doe ik aan Combifit en speel ik trompet in een fanfare. En tussendoor schrijf ik zo nu en dan nog voor een online cultureel platform. Ik heb genoeg te doen dus! 😄
Ik zie dat mijn collega's wat verteld hebben over hun telefoons, dat is in mijn geval niet heel spannend. Ik gebruik al sinds ik me kan heugen alleen maar Samsung toestellen. Die ken ik intussen op mijn duimpje en doen altijd precies wat ik wil. Tenzij ze me uit de handen glippen en in 1000 stukjes op de grond vallen, maar dat gebeurt niet zo vaak hoor! 😉
Ik heb ontzettend veel zin om met het forum aan de slag te gaan. Tot schrijfs!